İKİ YÜREK
Buket bursa da doğmuştu, babası savcı annesi avukat dı. Annesi ve babasının iş yoğunluğun dan buket fazla zaman geçiremesede, çocukluk yılları çok buruk geçmişti.
Baba gece gündüz işte , annesininde işleri başından aşkındı. buket bu iki iş trafiğin ortasında kalıyordu. Buket lise sonsınıf okuyordu bu ailevi sorunları onu hiç etkilemiyordu. Buket alışmıştı çünkü, küçükken annesi hiç ilgilenmemişti işe giderdi bakıcı bakardı. Nekdar iyi bakardıki bakıcı bazen aç bırakıyordu bazende hep uyutuyordu.buket 18 yaşına geldinde bakıcı göndrildi. Ondan sonra buket kendini okuluna arkdaşlarına derslerine verdi. karnelerin alınmasına bir hafta kalmıştı
Lise son sınıfa kendi imkanlarıyla gelmişti. Bir gün olsun annesi babası kızım gel bugün ne dersin var demedi, hep işleri vardı buket buna yakınıyordu kendi kendine. oda diğer arkdaşları gibi evinde oturup annesiyle ders yapmak, babası geldindede onada tekrar etmek istiyordu ama buket bunların hayalini kuruyordu. Liseyi çok iyi bir derece ile bitiren buket öss ye girdi ve çok ta iyi bir puanla Ankarada Tıp Fakültesini kazandı. Ama buket bu güzel başarılı eğitimine ve azimine birtürlü sevinç katamıyordu. Aklında annesinin ve babasının kendine karşı bukadar pasif olmasını çocukken algılayamıyordu ama şimdi yetişkin bir kız olmuştu. kızlarının büyüdüğünün farkında değilmiydilerki.
Buket annesine üniversiteyi kazandığını söylemek için erkenden kalktı ,ve annesini kapının önünde yakaldı. Ve söyledi annesi sevindi ;artık kızımda kendi ayakları üstünde durcak sorumlukuk alıcaksın tebrik ederim dedi. Buket annesinin bu dediklerini duyunca içindekileri annesine karşı haykırmak istedi bir anlık, (ne sorumluluğundan bahsediyorsun sen, anne sorumluluğunu aldınmı sen) dicekti buket ama diyemedi yine içine attı her zamanki gibi.
Annesine bu güzel haberi verdikten sonra babasına da söylicekti. Babasının yanına öğlen gidicekti bavulunu hazırlaması lazım dı. Üniversiteye kaydını yaptırmak için ankaraya gidicek, ve kalacağı yeri belirlicekti. artık onun için yeni bir başlangıç başlıyordu, yine anne ve baba olmıcaktı haytında. buna zaten alışkındı buket bununda üstesinden geleceğine inanıyordu. Buket taksiye bindi ve babasının yanına vedalaşmaya gidiyordu. babasının ne tepi vereceğini merak ediyordu. Taksi bursa adliyesinin, önüne geldinde babasını gördü buket babası arabasına bindi gördü taksiden insede yetişemeyeceğini anladı ve taksiciye babasının arabasını takip etmesini istedi. babasını ilk defa böyle gizlice takip ediyordu buket iyi birşey olmadını biliyordu ama gitti yerde müsait olcağını ve o andada söyleyeceğini düşünüyordu. babsının ilerinde bir binanın önünde durdunu farketti, buket çevreye baktı hiç polis yoktu babası bir kaza veya ölüm oldunda gider tutanak tutardı ve polis eşliğinde olurdu ama yoktu polis. buket babasının arabasından iner inmez,karşı binaya girmesini gördü ve taksiden indi ve binaya doğru ilerledi. binanın içine girdi babasının ayak seslerini duyordu buket merdiven boşluğundan baktı yukarı babasının yukarı doğru çıktığını gördü. buket şaşkındı babası ne işi vardı ki burda işimi vardı varsada bu nasıl işti anlayamıyordu buket. Yukarı çıkıyordu buket babasının sesini duyordu, bayan seside geliyordu.
Hoşgeldin aşkım neden geçkaldın diye bayan sesi.
Seni çok özledim diye bir ses buket bu sesi tanıyordu. bu ses babasınındı buket orada çökü verdi. babasının bukadar çirkin bir işi yapması annesini aldatması onu deli ediyordu.
Buket çok sinirliydi demekki bunca yıl kızına zaman ayıramıyordun öylemi baba dedi buket kendi kendine.
Buket neyapacağını şaşırdı. çökütü yerden kalkıp babasına hesap sormak istedi ve öylede yapacağını kendine hissettirdi. buket babasına hesap sorcaktı, babasının girdiği dairenin kapısının önüne geldi. ve zile bastı buket kapının açılmasını bekliyor......
1 Bölüm
DEVAMI YARIN
* Buket babasına neler dicek ?
*Annesi duydunda neyapcak ?
*Üniversite kaydına yetişecekmi ?