ATATÜRKÇÜ DÜŞÜNCE
Atatürkçülük Türk Milletinin ihtiyaçlarından ve gerçeklerinden ortaya çıkmıştır.Akıl ve bilimi esas alır evrenseldir.Atatürkçülük bugün ve gelrcekte tam bağımsızlığımızı devletin millet egemenliğine dayandırılmasını laik demokratik Türkiye Cumhuriyetinin ilelebet yaşatılmasını savunur.
Her dönemde olduğu gibi Atatürke dil uzatanlar olmuş ve olacaktır.Bu karanlık düşünceli insanlar Atatürkün ilke ve devrimlerinin ışığında eriyeceklerdir.
Milli birlik ve beraberliğimizi bozmak için her fırsatı değerlendiren milli bayramlarımıza katılmayan bölücüler mehmetçiğe kurşun sıkan vatan hainleri laik cumhuriyetin çağdaşlaşmasından rahatsız olanlar olsada,
Atatürkçü Düşünce sistemini savunan ilke ve devrimlerini benimseyen bizim gibi düşünenler Atatürkçüler olduğu sürece bu gerici ve bölücü düşüncede olanlar asla amaçlarına ulaşamayacaklardır.
Kahraman Türk Silahlı Kuvvetlerimizin bölücü terör örgütüne karşı yürütmüş olduğu operasyonları destekliyoruz .Şanlı ordumuzun herzaman yanında olduğumuzu belirtiyor son operasyonda şehit düşen kahraman askerlerimizi saygı ve minnetle anıyor Allahtan rahmet diliyoruz.Kederli ailelerin acılarını paylaşıyoruz.
H er Atatürkçü bulunduğu çevrede aydınlanmanın ve devrimleri bir neferidir. Hiç bir zaman umutsuzluğa yorgunluğa,yılgınlığa düşmeden korkusuzca bu sorumluluğunu yerine getirmelidir.
Atatürkçü düşünceye sahip olan bizler tam bağımsız Türkiye için başta laiklik olmak üzere Atatürkün ilke ve devrimlerini sonuna kadar savunacağız.
Bilinmelidir ki laik Türkiye Cumhuriyeti sonsuza dek yaşayacaktır.Atatürkçü Düşünce ışığımız olacaktır.....
30/04/2009
LODOS
YORUMLAR
YÜREKTEN TEBRİK EDİYORUM SİZİ BEN ATATÜRKÇÜ ŞAHIS OLARAK ÖNDERİMİZE MİNNATTARIM FAKAT HALKIMIZINDA TABİKİ BÜYÜK KATKILARI VAR AMA ONLARA YOL GÖSTERECEK BÖYLE ZEKİ ONURLU KENDİNİ VATANA ADAMIŞ BİR ÖNDERİMİZ İLE İLGİ POZİTİF SÖYLEVLER YAPMAMIZ SONDERECE YERİNDE OLUR.BENİMDE BİR OĞLUM BU VATANA İCABINDA FEDA EDERİM YAŞASIN TÜRK MİLLETİ YAŞASIN CUMHURİYET.
SAYGI VE SELAMLRIMLA
Yazınız gayet güzeldi. Katılıyorum. Ben O' cu, bu'cu, Şu' cu olmadığım gibi Atatürkçü de değilim. Asla hiç bir şekilde muhalifi de değilim. Sadece zaman durağan olmadığı için kendimi hiç bir şeye sabitlemeyi çok doğru bulmuyorum.
Son cümlede " bilinmelidir ki laik Türkiye Cumhuriyeti sonsuza dek yaşayacaktır. Atatürkçü düşünce ışığımız olacaktır" demişsiniz. İnşallah öyle olacaktır. Ama burada temcit pilavı gibi Laik, laik, laik, laik Türkiye yerine neden Milliyetçi ya da Halkçı Türkiye söylemlerini de öne almıyorsunuz.? Efendim laikliğe saldırı var derseniz yanlış olur. Sıkılıyorum ben basma kalıp söylemlerden. Bir şeyi zorlayarak ancak tepki alırınız. Size ve bize zorla mı sevdirdiler Atatürkü , ülkemizi, dinimizi ve insanlarımızı? Elbette ki tanıtarak ve sevgi ile,anlayışla öğrettiler. Teşekkür eder saygılarımı sunarım.
Atatürkçü Düşünce sistemini savunan ilke ve devrimlerini benimseyen bizim gibi düşünenler Atatürkçüler olduğu sürece bu gerici ve bölücü düşüncede olanlar asla amaçlarına ulaşamayacaklardır.
Atatürk ilke ve inkılapları çağdaşlaşma ve gelişme yolunda ki tek rehberimizdir.
Anlamlı yazıydı,emeğine yüreğine sağlık,tebrikler
Atatürkçülük Türk Milletinin ihtiyaçlarından ve gerçeklerinden ortaya çıkmıştır.Akıl ve bilimi esas alır evrenseldir.Atatürkçülük bugün ve gelrcekte tam bağımsızlığımızı devletin millet egemenliğine dayandırılmasını laik demokratik Türkiye Cumhuriyetinin ilelebet yaşatılmasını savunur.
BU KALEM VE KAFALARIN ÇOĞALMASI KADAR,IŞIK OLUP İRŞAD ETMELERİNEDE SONDERECE İHTİYACIMIZ VAR..SEVEREK VEDE ZEVK ALARAK OKUDUM..KALEMİNİZ VE BEYNİNİZ VAR OLSUN.
KNİSK tarafından 5/15/2009 11:50:44 AM zamanında düzenlenmiştir.