SABIR
Başaramıyorum düşüncelerimin soğukluğundan kurtulup hayal dunyasına atılmayı , kum fırtınaları içinde boğulan bir çölde sakklanmayı ,elime gecen her fırsattan yararlanmayı...
Hiç bir zaman unutamadım o soğukluğunu ,korkutuculuğunu.Hiç bir zaman unutamadım beni öğretmenler karşısında mahçuplandırmalarını, ağlatmalarını.Yapamayacağına başaramayacağına inanmak su üstünde hiç batmadan yürümek gibidir (!) çünkü yapamıyorum diyerek suya daha çok batıyor.Çareleri tüketiyorsunuz...
Başarmak deyince akla ilk gelen şey,Çalışmak bu kelimeye ilk baktığınızda gözünüze çarpan şey "Ç" harfi.Aç bir tazmanya canavarı gibi ağzını açmış ,sizi yiyecekmiş gibi bir hali var.Çalışmak deyince adeta herkesin gözlerinin önündeki hayal perdeleri birden kalkıverir.Üzerindeki 20 tonluk atmosfer basıncına karşı vücüdunda 30 tonluk basıç oluşurki adeta ha patladı patlayacak.Artık sıkıntadan etfrafını göremez,yapabileceklerini yapamaz.Fakat iş halen bitmemiştir.Bahaneler birbirini kovalamaya başlar .Sonunda en güzeline ,en süslüsüne ,an aldatıcısına karar verilir...
Bu duyguyu hiç yaşadınız mı bilmiyorum ama aradan kısa bir zaman sonra bu rahavet yerini yine hüzne bırakır.Çünkü dostların başarıları sonucunda elde ettikleri haz sizlerin mutluluklarını bastırmıştır.Bu defa da hemen çalışmaya başlarlar ,lakin kaçan balık büyüktür.Bu sefer de kendi köşelerine çekilerek kendilerinin bir işe yaramadığını düşünüp hayata küsmeye ,dostlarını incitmeye arkalarına sığındıkları gururlarının kölesi olmaya başlarlar.Yalnızlığın derman bilip kendilerini öyle bir rüzgarın önüne atarlarki ,neyle karşılaşacaklarını bilmden....
Cehennem sıcağını andıran bir gün de ,bir mum alevinin parıltısı gibi sonun da onlar da umudun ucundan tutarlar.Öyle bir an gelir ki ,bu mum karanlığı parçalayan bir alev halini halır.Artık son tren yakalanmış , ona tutunulmuştur.Bu son tren yalnızlığın yoldaşı olan sabrın getirdiği trendir.bu son tren seni başarıya götürecek olan SABIR trenidir....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.