- 1583 Okunma
- 20 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Şahe
Söz hakkı yoktu, ağırdı töre,
O berdel ile, verildi eşe.
Üç yıl dayandı, yüreği derde,
O bir kadındı, o da bir anne.
Doğu da körpe, fidandı Şahe,
Kırağı düştü, kurudu Şahe.
Töreye karşı, yürüdü Şahe.
Özgürlük diye, ölüme Şahe
Düşündü derin, bıktırdı töre,
Kurtuluş saydı, sarıldı ipe.
Sırtın da bebe, koca evinde,
Sevgisiz yere, yıkıldı Şahe.
Doğu da körpe, fidandı Şahe.
Kırağı düştü, kurudu Şahe.
Töreye karşı, yürüdü Şahe.
Özgürlük diye, ölüme Şahe.
Hasan Öztürk
Bu da bir erkeğin canını sıkan onu çok etkileyen bir kadının dramı...
Kadın dediğim zaman dil aklıma gelir acı ve tatlı tanımlı peki kadının ruh varda erkeğin ruhu yokmu
Kırılan masum kalplerde olan bellidir
önemli olan hayatı yaşamı umutları birleştirerek yaşamaktır
Güzel bir yazıydı ama beni düşündüren yanları vardı o kısmıda bende saklı kalsın
Sevgili aynurengindeniz bir bayan olarak teşekkürlerimi ve de tebriklerimiz sunuyorum...çok güzel ve yerinde bir yazı okudum...
ya ama söylemeden geçemeyeceğim,kadınların birçoğunun zaafları çok,zayıf yönleri çok,bir de erkeklere nazaran çok uydum akıllılar...
ayrıca her saçma sapan reklamda kadının öbje olarak kullanılması çok sinir bozucu.
neyse işte yüreğine sağlık...
saygı ve selamlar...
işteöylebirşey tarafından 4/30/2009 5:30:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
kadınlar hilkaten zayıf ve nazik olduklarından, kendilerini ve hayatından ziyade sevdiği yavrularını himaye edecek bir erkeğin himaye ve yardımına muhtaç bulunduğundan, kendini sevdirmek ve nefret ettirmemek ve istiskale mâruz kalmamak için fıtrî bir meyli var.
TEBRİKLER
YÜREĞİNİZE SAĞLIK................
Nedense hemcinsleriyle ,kadınlar kadınlarla .
Erkeklerde erkeklerle iyi geçinmezler.
Aynı eksendekilerin birbirlerini iteklemesi ,devre dışı bırakmaya çalışması.
Zıt kutbaysa merakla ilgiyle sabırla yaklaşım .
Aslında erkek ve kadınlar birbirlerini tamamlayan bir elmanın birer yarısıdırlar .
Biri olmazsa diğeride mutsuz olur.
Bazansa biri iyi niyetli olur ama ,aniden karşısında kendine zarar veren hem cinsini görür.
Kadınlara kadınlar.
Erkeklerede erkekler zarar vermekteler.Bazansa avcı gibi dolaşan yuvaları yıkan kadınlar erkeklerinde hayatlarını cehenneme çevirirler.
Yıkılan yuvalarda bir başka kadın olur.
Fakat ona fırsatı veren başka kadına erkek çok nadirde eşidir.
Güzeldi konusu .
Teşekkürler.
sayın hanay,şu da tecrübe ile sabit ki,kadının en büyük düşmanı yine kadın.hayatın her alanında böyle.emin olun kadınlardan teşekkül bir parti olsa,haftasına kalmaz feshedilir.çünkü kıskançlık duygusu bir adım ileri götürmez onları.erkeklerde bunu hiç görmedim.yıllardır erkeklerle çalışıyorum.hiç biriyle bir sorunum olmadı.hep abi kardeş gibi olduk. ama şu anyanıma emeklisi yaklaşmış bir bayan verdiler.anlaşmak ne mümkün.diyaloğa giremiyorum bile.belki benden belki ondan bilmiyorum ama kadın kadını anlamıyor asla.çekemiyor da.
ayrıca bir kadının yuvasını yıkan yine bir başka kadın olmuyor mu genelde..
bu neden böyle anlayamadım.fıtrat diyelim çıkalım işin içinden bari.
Kadınların kurtuluşu aynı zamanda erkeklerin de kurtuluşudur.Çünkü Kadını ve erkeği eğiten ona yön veren kadınlardır.Bu günkü koşulların ve yaşanılan eşitsizliğin de sorumlusu kadındır.Veya böyle olmasını isteyen erkek egemenlerin isteklerini kadınlar yerine getiriyor.
Kadının kurtuluşu(Aynı zamanda erkeğin kurtuluşu , belkide yeryüzünün kurtuluşu) için kadınlar arasında hiç bir ayrım öne çıkarılmamalı.
Kadını ezen ,yoran ,sorgulayan ve ötekileştirilen her şey eleştirilmeli.Farklılıklarına rağmen örgütlenmeli.
Özellikle parlamentonun yarısı kadınlardan oluşmalı.Bu uğurda mücadele edilmeli.Gerekirse kadınların çoğunlukta olduğu bir parti bile kurulmalı.Cins ayrımcı olmayan ve eşitlik sağlandıktan sonra kendisini fesh edecek olan bir parti...
Kadınlar göğün yarısı sizin fethinizi bekliyor...
Aynur hanım sizi tebrik ediyorum.Yazınız düşündürücü...Saygılarımla...
Defalarca iddia ettiğim gibi İslâm dininde mantığa ve insan haklarına aykırıhiç bir kural yoktur. Kadınların aleyhine olanlar din bezirganlarının, sahtekarların uydurmalarıdır. Kadın das erkek de hatta tüm varlıklar da değerlidir. Çünkü Yaradan birdir ve aynıdır. Niye yarattığını değersiz kılsın ki ?
Kızıma erkeklerden korunmasını ben detembihledim. Çünkü maalesef çevremiz sapık ve suistimalcilerle dolu. Bu onu korumak adına şart. Erkek çocuklarıma da aynı tembihleri yaptım. Çünkü bayan sapık ve suistimalciler de var...