Aşk Ülkesi
AŞK ÜLKESİ
Temizlemek için kırıklarını koskoca bir adaya sürdüm kalbimi.Kurduğum bütün cümleleri noktalamak,hiç kurulmamış cümleler yaratmaktı amacım.Olmadı.Ta ki yıllar sonra ilk kez seni hissedene kadar.
Yorgundum,çünkü beynimdeki fırtınalar çarpmıştı beni ordan oraya.Her geçen zaman,biraz daha eksiltiyordu beni.Gözlerimde yeşertmeye çalıştığım umutlarım iyice küçülmüştü.
Korkuyordum,çünkü her gece yeniden yaktığım yıldızlar kayıyordu.Güneşi tutamıyordum avuçlarımda.Kaldırıp başımı baktığımda arkama;bütün parklar,bütün istasyonlar,bütün evler yıkılıyordu.Geçmişim,büyük bir savaş yeri olmuştu.Dönüp önüme baktığımda da koskoca bir boşluk bekliyordu beni.Seçemiyordum hiçbir şeyi.
Kaçmak istiyordum,her caddesinin,her denizinin,her yıldızının ve her yarınının adı “Aşk” olan bir ülkeye.İlk kez bir hayal kurdum yıllar sonra “Aşk Ülkesi” diye ve ilk kez birini aldım yanıma “Sen” diye.
Haberin yok.Oysa ben,her gün gidiyorum bu ülkeye seninle.Her gün koşuyorum caddelerinde,yıldızlrı tutup veriyorum avuçlarına,batmayan güneş parlıyor yarınlarınızda.Gözlerin hep doğruyu söylüyor gözlerime,verdiğin bütün sözleri tutuyorsun,kurduğum cümleleri sen tamamlıyosun.En sevdiğimiz renk kırmızı,yakıyor bütün tutkularımızı.Karşımdayken bile içimde hissediyorum seni.Nefesimiz sarıyor bizi,üşümek nedir unutuyoruz.Tertemiz,bembeyaz umutlarımız yanıltmıyor bizi.Hep kahkaha atıyoruz,ne gözyaşı,ne korku,ne de yalan var bu ülkede.“Sen,Ben ve Aşk” var sadece hayal de olsa.
Tuçe