EN BÜYÜK AŞKIMA BABAMA
Söyle bu hayatın neresindesin,
Gözlerini kapatmış aklında bin hayalle ruhun kimi zaman siyah kimi zaman inadına pembe….Seni düşündükçe başım dönüyor..ah diyorum ah hayır yakışmadı koca bir ömre bu iç çekmeler..
Eski resimler geçiyor elime kimi zaman ..bir, bir kimi siyah beyaz ,,kimi sararmış,Yüzüne bakıyorum yıllar üstüne düşeni yapamamış deyip gülüyorum,,yüzünde eskimeyen garip bir hüzün iç çektiriyorsun bana en kötüsü de bu..yüzündeki hüzne dayanamıyorum..
Senli olan her şeyi çok seviyorum…Hayatla olan kavganı,pes etmeyişini,salaş ruhunu,yüzündeki garip hüznü en çok..sana baktık ca çocuklaşmanı seviyorum…Hesapsız yaşamanı,Kendinle olan savaşını,hayata naralar çatışını,gözlerimdeki hüznü görmeni seviyorum.
Yürümek istiyorum bu hayatta arkanda cesurca ,Bilirim ki sen varsan tüm hüzünler bin sene öte benden,sen varsan her yer mavi, pembe alabildiğine rengarenk ….yer yok hayatımda tek bir siyaha,sende renkleri görmeyi seviyorum..Küçük bir kız çocuğuyum yanında tüm saçmalıklara açık,,sende büyümemiş olduğumu görmeyi seviyorum
Az kalıyor sana dair kurulacak cümleler hepsi bir bir anlamını yitiriyor senin isminin yanında her şey manasız ve olabildiğince sıradan..
Her zaman seni bildiğim gibi dur karşımda,sonu olmayan cümlelerini savur dur gülümseyerek,imkansız aşkını anlat bana acı çekeceğimi bile bile dağıt ruhumu,senin ateşinle bin defa savrulur gitsin ne çıkar..sakın suskun durma bir anlık suskunluğunda dar gelir bana bu yürek,,ortak et her hüznüne nasılsa tek mutluluğunda yeniden doğar büyür bu deli ruh.
Her zamanki yerinde bekle beni(merdivenlerde)..yüzünde telaş ve huzurun garip yansımasıyla bak bana sana kavuşmanın telaşında sarılıp öpeyim yangın gözlerinden…
Sen benim avuçlarımdaki mucizesin,kayıp gitme ellerimden,,içimden kopup gidenlere alışığım içimden hep bişeyler kopup gitti,eger sende gidersen ben kopup giderim kendimden senle beraber.
.Hayatımdaki en büyük aşk,gördüğüm en merhametli adam,,yüzünde eskimeyen garip hüzünle sende büyüdü çoğaldı bu deli ruh..kendi küçük yüreği büyük insan vazgeçilmezim,benim canım BABAM..Seni çok seviyorum…Sakın beni bırakma bu yangın yerinde…
YORUMLAR
Sen benim avuçlarımdaki mucizesin,kayıp gitme ellerimden,,içimden kopup gidenlere alışığım içimden hep bişeyler kopup gitti,eger sende gidersen ben kopup giderim kendimden senle beraber.
burası beni bir daha öldürdü arkadasım yazının tamamı harika cok ama cok begendim
benim baba vefat edeli tam 21 sene oluyor ama bir sorun bana yarım saat önce kaybetmiş gibiyim cok acı cok babamı kadar cok özlüyorum ki tarif edemem allah kimsyi küçük yasta babasız bırakmasın inanın okurken agladım babasız gecen yıllar filim şeridi gibi gecti gözümün önünden
tesekkürler bu harika yazı için
kaleminiz hiç bitmesin arkadasım sevgiler buket...