ZAMAN KARDEŞ belkide en büyük düşman...
Zaman nedir ? Zamanla unutmak ne demek ? Zaman içinde yaşadığımız bir toz bulutu mu? Parçaları çarptıkça incindiğimiz yada kalbimizin durduğu anların toplamı mı? Hiç Zamanla unutamadım ben, yada sen hiç ilaç olmadın içimde konaklayan yarama.
Zaman...
Çek elini artık üstümden, zorlama artık beynimi, incitme yüreğimi ben unutmak istemiyorum hiçbir şeyi.
Senin yüzünden kendim olamadım ben,her sevincim senin yüzünden bitti ben hayatla senin yüzünden tanıştım.
Yok senin suçun da değil sakın kızma bana zaman kardeş ben uyduramadım kendimi sana ben durdum akreple yelkovanın kesiştiği noktada sanki anlaşmışçasına.
Aslında hep öğretilen bu değil miydi bize zamanında gel, zamanı iyi kullan,zamanını boşa geçirme...
Sen neymişsin be zaman kardeş bir de isim takmışlar sana biliyor musun? Herkes tüm gün seni konuşuyor bilmediği çehrelere seni sorup duruyor. Saat diyorlar sana sanki gül olsa birşey fark edecek gibi.
Zor be zaman kardeş zor!!
Ben hiç sevmedim seni alıştım yokluğuna ama seni yok edemedim alışamadım varlığına ki bu yüzden kimse sevmedi beni.
Kızma bana zaman kardeş bağışla asiliğimi!
Haklısın aslında hiç uyamadım ben sana her asiliğimde ket vurdun yüreğime çarmıha gerilmiş bir bedenin sancısını çektirdin bana. Akşam ezanıyla hiç eve giremedim ben mesela, çünkü eğlenceli arkadaşlar vardı sokaklar vardı hep sen yıktın dünyamızı bu da yetmiyormuş gibi annelerimizi de dolduruşa getirip “saat geç oldu” dedirttin. Oysa sen isteseydin biz seninle de oynardık zaman kardeş
Tamam, sokaklardan arkadaşlardan vazgeçtim ama sen yine yetinmedin tam hayal kurmaya başladım çektin getirdin beni okula sanki hayallerim bitmiş gibi oysa hayallerim bitmemişti benim.
Beni hep seninle sınav ettiler zaman kardeş sanki bu güne kadar bir şey öğretmişler gibi hayatımı hep böldün sen oysa ben öğrenmiştim bölmek bölücülük kötüydü niye kimse sana bir şey demedi zaman kardeş.
Sevdiğim erkek bile beni seninle aldattı beni ilk gördüğü ilk konuştuğu anı senin adınla yazdı kalbine oysa ben orda hiç adımı görmemiştim; Ayrıldığımızda ben senin adını kazıdım aklıma bir hasmı taşır gibi cadı kazanıma...
Prangalar vurmak istedim sana bağırdım yalvardım ama hiç kimse beni dinlemedi niye herkes seni seviyor zaman kardeş niye nazın her yerde, herkese geçiyor.
Tam seni yendim dedim bir gün artık hayatım eskisi gibi olmayacak, beni artık seninle sınav edemeyecekler Ayaklarımın üstünde duruyorum, ellerimi kullandığımın farkına varıyorum, kapıları kilitleyip herkesten ayrılıyorum bir işim var artık sen yoksun kurtuldum senden...
Ama acı gerçeği ilk gün anlıyorum meğer buraya senin adınla gelinir senin adınla çıkılırmış adın gül olsa ne vardı sanki zaman kardeş...Hayal kırıklığı içinde eve dönüyorum.
Gördüm ki evlendiğim erkek bile beni seninle aldatıyor ellerinde pembe güller aralarında papatyalar en sevdiğim...yemek yememizi istiyor tabi korktuğundan senin adını vermiyor evlilik yıldönümü diyor birazda kızıyor bana umursamıyorsun diye.
Ben seni hiç hatırlamak istemedim ki zaman kardeş!
Sonra bir ses zaman geçiyor bir çocuğumuz olmalı artık diyor
Hayır, ben deli değilim bir kişiyi daha sana kurban edemem onu da delirtmene izin veremem.
......YILLAR
......SONRA
Yanılmışım ben zaman kardeş sana boyun eğmeyi sana uymayı öğrenmeliymişim meğer SON da senin arkadaşınmış oysa ben ona da kızgınım ve ona da söyleyeceklerim vardı her sonun altına bir imza atarmışsın sen.
Adını bir taşın üstüne kazıyıp başucuma asacaklarmış ölü diyeceklermiş artık bana sanki adımı beyenmiyormuşcasına.
Affet beni zaman kardeş yalvarırım affet tamam önceden kalbimi hep durdurdun ama bu yüzüm niye böyle, niye tutmuyor bacaklarım !Keşke senin en çok güldüğün espriymiş zaman kardeş! İşte söylüyorum Keşke seni tanısaydım,keşke bir kızım olsaydı adına zaman koysaydım bu seni eğlendirmiştir umarım hadi artık şakayı uzatmayalım düzelt artık şu yüzümü
Zaman kardeş , zaman zaman...
Not: Zaman kardeş yazılarıma hiç cevap vermedin eğer bu mesajı alırsan lütfen beni ara HAYATİ BİR MESELE lütfen...
Gülsem
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.