- 332 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Erenler bakkaliyesi / 3
Fiko—agu ghr ffurrff
Sülo---ney la ne diyon ne oldu la azgına yüzüne senin ?
Fiko—dr enşt la dşmi çektlr
Sülo---Dişini mi çektiler ?
Fiko—hah şu pamuğu bi atayımmahvetti ağzımı yüzümü…Geçen çürük demiştim ya usta o dişimi çektirdim…Bak la hatıra olsun diye getirdim
Sülo—OOoo ne muhteşem bişey ! manyakmısın olm la dişin hatırası olur mu ? çok seviyordun çektirmeseydin bari..
Fiko—Enişte Allah diline düşürmesin senin..
Sülo---onu boş ver…Benim aklıma ne geldi bugün biliyonmu ?
Fiko---yok abi..
SÜlo---Seçimler la seçimler…kim kazanacak bu seçimleri
Fiko---iyi oynayan kazansın
Sülo—hee ilk yarı bu kale bizim…Olm Maç mı yapıyoz la?
Fiko—enişte sen iyice asabileştin …Çay demlemeyi de unuttun eskisi gibi..yok hani bunadın desem yok bunamadın..
Sülo—ortak sen biraz dur ben bi helaya gidiym ..
Fiko—tamam..
Koyuncu dayı—usta ben koyun alırım satarım…işler bozuk..ama seçim iyi olur..Ecevit gene gazanır bana sorarsan..
Fiko—amca Sülo gelene kadar sana Ecevit in öldüğü anlatmaya çalışayım…
Koyuncu dayı—get lan…o ölmedi..
Fiko—he ölmedi..kalbimizde yaşıyo..
Koyuncu dayı—eşşek sıpası get babannan dalga geç..gevur tohumu..
Sülo—ooo goyunların efendisi gelmiş…goyun gardeşiliğimiz nasıl gidiyor ?
Koyuncu dayı---la bu senin esmer arkadaşın Ecevit öldü dedi..İnanmadım..
Fiko—abi valla kırıcı olmadım…ben doğruyu söyledim…üsütne bi sürü laf duydum…ne eşekliğimiz kaldı be gevurluğumuz..
Koyuncu dayı---bak daha gonuşuyo
Sülo—Abi onu boşver yav..ben şeyi merak ettim..bu tek gözlü deccal varmış ya abi…
Fiko---hee ne olmuş la ona…
Sülo—bence tek gözlü o deccal televizyon usta.
Fiko—usta bence televizyon değildir..Bence televizyon bir yere kadar canavar ama her suçu ona atmamak lazım..Bence bu canavar cep telefonu.
Sülo—bak bu hiç aklıma gelmedi..Hakkaten la canavar cep telefonudur usta..Herkezde var şimdi cep telefonu..Evet bizim oğlan hakkaten canavar o dur..
Fiko---yok usta belki de bilgisayardır la bu canavar..Valla olm bu internet işi iyice canavar la…Gerçekten canavar o galiba..
Koyuncu dayı---lan eşek sıpaları gözlerinizi yuma yuma gonuşuyonuz o canavar sizsiniz layn…Elin telefisyonuna cebindeki tilfonunai evindeki bilgisarayına laf etmewyn olm…
Not: Siyaset ve güncel konular hakkındaki yazılarımız yine gelmeye devam edecek kısmet olursa...Lakin gülelim dedik hepsi bu. :;)))
Tunar ÇALIŞKAN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.