- 948 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
sevmek
Yanında ki insana sevdiğini söylemek midir sevmek ya da hediyelerle şımartmak mı? Yapılan fedakarlığın ölçüsümü inandırır karşındaki insanın seni sevdiğine? İnsan sevdiği için herşeyi yapmalı derler peki onurundan vazgeçebilen bir insan ne kadar sevebilir bir başka insanı? İllede kanıtlamak mı lazımdır sevdiğini? İhtiyacı olduğunda yanında olmak yeter halbuki. Bu kadar abartılmamalı yapılan fedakarlıklar...
İnsanlar seviyor üzmeyi, ağlatmayı ve kendisine muhtac etmeyi. Merhametten nasipsiz, sevmeyi bilmeyen bir insanın yüreğini hangi anahtar kelime açabilir? ya da kim bilir hangi kelime kapattı yüreklerini... Sevgisiz bir ömür geçmez! Önyargıya teslim olmuş insanların ellerini kimin tutacağı belli olmaz. Biraz daha sakin olunmalı, güvendiğimiz insanlar hata yapsalarda onlardan çabuk vazgeçmemeliyiz. Bir dost dağıtmaya yeter yalnızlık bulutlarını... Bu gaflet uykusundan tek tek uyandırılmalı insanlar. Sevgi sözcükleri duyduklarında çözülmeli buz tutmuş yürekleri... Bir insan neden sevmekten korkar? Zorunlu bir karşılık değildir ki seveni sevmek!
Hiçkimsenin kaderi kalabalıkta yalnızlık çekmek olmamalı. Susmak ve kabullenmekte deva olmaz hiç bir derde. Sevmek ve sevilmektir insan tarihinde bilinen tek çağre.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.