UYAN EY TÜRKİYE
Türkiye artık uyanmalı.Halkım neyin dogru neyin yanlış oldugu konusunda kara vermeli,vermeli ki memleket içinde bulındugu durumdan kurtulsun.Eee kurtulması içinde bi şartı var bu işin herkes kendince elini taşın ltına koymalı.Örnegin ben öss hazırlık ögrencisiyim ben ögrencilik yapmazsam,ögretmen gelip uygununca ders anlatmazsa,manav saglam sebze satmazsave en önemlisi yönetim kendi kesesini düşünüp halkı unutursa ne olacak halimiz.ne mi?olacak belli aslında Osmanlının son yüzyılında düştügü duruma düşecez hep sömürülecez,milli menfaatleri şahsi menfaatlere tercih edersek artık adımız AHMET,MEHMET veya AYŞE,FATMA degilde jon,elizabet olacak bu yüzdendirki toplumumuzdaki bu emperyalist özenticilige bi son diyelim.günlük konuşma dilimizde ki sözcükleri kullanırken TÜRKÇEolmasına özen gösterelim.Öz kültürümüze dair ne varsa sahip çıkalım.bakın örnegin TÜRKLER (karahanlılar)ilk müslüman olduklarında kendi dil ve kültürlerine sahip çıkmışlar yani asimile olmamışlar ama biz bugün nasıl benligimizi yitiririz adeta onun yolunu arıyoruz.gelin bi silkinelim ve kendi kültürümüzle kendi benligimizle ayakta kalalım bi IRAK bi FİLİSTİN olmayalım.birbirimize silah çekmeyelim elele verip memleket menfaatleri için çalışalım sagcısı solcusu her türlü adamı memleketi ileri götürmek için savaşalım geriye götürmek için degil....
YORUMLAR
Fikirlerinize tamamen katılmakla birlikte bunun ifade edilme şeklininin meramı yeterince ortaya koyamadığını düşünüyorum."zehiri de altın kasede sunma "denilen bir hal vardır.Duygu ve düşünceler etkili şekillerde anlatıma dönüşmediği sürece hitap ettiği kitlede etki bırakmaz.Seçtiğiniz kelimelerin yazımı da önemlidir.
Sağlıcakla kalınız.