BEYAZ YALANLAR
--------------------------------------------------------------------------------
1-
Canım, bir tanem, seni çok ama çok seviyorum. Sensiz bir dünya düşünemiyorum.Ne olur he de evlenelim.
- Olmaz Necati,
- Ne olmaz canım?
-Evlilik.
-Neden ki?
-Ben çalışan bir kadınım, ev bark çoluk çocuk benim işim değil.Üstelik biliyorsun kariyer yapmayıda planlıyorum.
-Peki hayatım.
(Necati içinden)
-Kariyermiş pöh....nın kariyeride ne oluyormuş anlayamadık gitti.Ben sana bir ko...ım kariyerin hemen yükselirdi, anneliğe terfi ederdin bir yıl dolmadan.
Olum necati aklını kullan bu garıdan sana hayır yok. Başka kapıya bakalım.Ahh.. Ah...
.......
.......
Hayatım o kadar güzelsinki aklımı başımdan alıyorsun. İnan ben senin yanında çok sönük kalıyorum.He desen ne olur sanki?
-Olmaz Tamer.
-Ne olmaz canım.
-Evlenmeden hiç bir şey olmaz.
-Sen bana güzenmiyorsun.
-Ben babama bile güvenmem.
-Ha.
-Yani babamda bir zamanlar annemin yanında çok sönük kalırmış ama şimdi maşallah babam ışık saçıyor annemse evde 8. çocuğa bakıyor.
(Tamer içinden)
-Hay senin babana. Aynı şeyleri söylemek mecburiyetindemiydi bu adam be.Tüh gitti yav gül gibi gız.
.......
.......
-Leyla biliyormusun ne diyorum?
-Ne diyorsun?
-Bana bakmaaaa.
-Aaa. Neden?
-Şeyyy. Sen bakınca gözlerim kamaşıyor, güzelliğinden bir şey göremez oluyorum.Takılıp düşmekten korkuyorum.
-HaaHahay. Alemsin Süha. O ne demekti şimdi?Ben o kara güzelmiyimki?
-Evet canım hem de çok.
?????
-Süha evin nasıldı senin hiç götürmedin beni.Sana bir çay demlerdim.Beraber içerdik.
-Bekar evi işte nasıl olacak.Ama senin ellerin bir değsin alimAllah parlar her taraf biliyorum.Bak ne diyorum.Şuradan bir şeyler alıp benim eve gidelim sen çay yap beraber içer sohbet ederiz ne dersin? Hem evde epeydir sakladığım çok özel içeceklerim var.
-İçki olmaz, ama çay içip konuşabiliriz.
....
Bir yıl sonra..
Sevgililer birlikte yaşamaya başlamıştır. Ancak Süha eve gelmeyi hep geciktirmektedir.Leyla ise sadece telefon ile sühaya ulaşabilmektedir.
-Aloo Sühaa... Allah belanı versin 5 gündür nerdesin boyu altında kalasıca.
-Çalışıyorum biliyorsun leyla, beni bu kadar sıkmamalısın. Bunalıyorum evde.
-Çalışıyormuş. Papucuma anlat sen, bu seferki çalıştığın kaç yaşında 18? 20? ha. Çabuk eve gel Allahın belası çocuğun bezide mamasıda kalmadı.
-Olmaz, işime ara veremem leyla marketten alıver.
-Salak herif paramı bıraktığın varki alayım, sana gel diyorum.
-Tamam yarın uğrar istediklerini getiririm. Haaa bir şey soracağım leyla, bizim çocuk yürüyormu?
-Tüh sana aptal adam. Daha 2 aylık nasıl yürüsün be.
-Ahh bir yürüsün onu ben gezdirecem. Valla paytak paytak koşan çocuklara bayılıyorum.
-Salak adam seni. ÇAATT.
Telefonu kapatan leyla soluğu babasının evinde alır.Kapıda annesi karşılar.
-Niye geldin?
-Anne çocuğum aç, paramız yok.Süha bizi terketti 20 yaşında bir sevgilisi var.
-İyi yapmış akılsız kızım benim.
-Anne lütfen.
-Peki peki gir.
-Babam nasıl?
-Sinirli, sanada halâ kızgın.
-Ben onu yumuşatırım. Onun biricik kızı değilmiyim?
-Hele bir görsün seni kim kimi yumuşatır belli olacak.
Ertesi gün...Gazeteler.....
Öfkeli baba önce evden kaçan, sonra çocuğuyla dönen kızını öldürdü.Anne kalp krizi geçirdi, yoğun bakımda yaşam mücadelesi, veriyor.
2 aylık çocuğu devlet korumaya aldı.
......
YORUMLAR
bazı arkadaşlar gibi kurgu diyemiyecegim hayatın ta kendisini
ge gef gergef nakşetmişsiniz dizelere.
tebessüm ederek okusakta finale kadar,
final ders alınası güzelikte idi malesef.ne yazıkki bu yüzden onlarca ocaklar sönüyor mahsum çocuklar annesiz basız yetiştirme yurtların a büyüyor.gerçi böylesi bir babanın yanıda büyümesindense devlet koruması altında büyümesi daha iyi bana göre .
en azından yeni yeni sühalar türemez diyerek düşünüyorum.
utlarım muhterem arkadaşım emeğin değer görsün saygılar.
Herşey kader aslında...Kimse sonunu bildiği bu yollara bilerek adım atmaz...Bir şekilde hayatın bir tarafından tutunup nefes almayı devam ettirmek gerekiyor...
Yazılanlar gerçek.... yaşananlar gibi....
Mevlam'ın adaleti bir gün yerini bulacaktır.
Her can hak ettiğini yaşayacak..." zamanla"
paylaşım için teşekkürler...dostça...
belki üzücü ama komik
evet komik
şuan, ruh halim gülmemi emrediyor bana...
güleceğim:)
leylaya yazık olmuş tabi
biraz esprili anlatılsa da
çok acı olaylar olabiliyor...
ama ne derler
olan olmuş...ben ne dersem diyeyim
olmaya da devam edecek
o nedenle uzun uzun yazmayacağım
bir yazımda ele alabilirim bu konuyu belki...
ben bazen yalan söylenmesi gerektiğine inananlardanım
duruma göre...dozunda...
teşekkürler paylaşım için...
sevgiler...
Yalanın beyazı ne kadar beyaz kalır malum..
Yalan daima siyaha makumdur..
Yaşantımızı nefsimizin istediği gibi yaşamayı amaç edinmişsek bu tip olayların başımıza gelmesi kaçınılmazdır.
Oysa sorumlu olduğumuz hayatı nasıl yaşadığımızı bize sual edecek bir yüce makam var..Ve bu makam hiç kimsenin umrunda değil.Sadece başı derde girince aklına gelen o yüce makam.Dermanı derdin içinde gizleyen, Rahman ve Rahim olan Allah her şeyin hayırlısını versin.
İnsan her işinde Allah'ı düşünerek adım atsa, dünya bu kadar kirli olur muydu ?
Yalan yalandır. Beyazı siyahı olmaz !
Selamlar..Saygılar..