RAHMETTİR YÜREĞE YAĞMUR
YAĞMURLA GELEN
Geceden başlayan yağmur temizlemişti havadaki kiri. Mis gibi çam kokusuna açtı gözlerini. Penceresini araladığında hafif çiseleyen yağmur, çam kokusu, kuş sesi ve duru bir güzellik okşadı ruhunu. Ne kadar güzel bir sabah allahım hep böyle kalsa zaman...
Yağmuru seyretti bir süre ve o ince ince düşmeleri. Her damla toprağa değil yüreğine ruhuna düşüyordu. Her damla onunda içini temizliyor, tüm sıkıntıları yok oluyor yerini huzur ve sevgi kaplıyordu. Yürümeliydi biraz, damlaları teninde hissetme arzusu kapladı içini. Severdi böyle hafif yağmurda ıslanmayı. Her damlayı rahmet sayıp tüm hücrelerine sindirmek isterdi...
Yüzüne gözüne düşen damla sevgi katıyordu yüreğine. Yılmışlığına, yorgunluğuna sünger çekiyordu sanki. Hayat güzel, yaşamak güzel ve daha çok şey var göreceğim güzellikler adına dedirtiyordu. Yürüdükçe rahatlıyor huzur bulyordu. Yarınlara olan umutları yeşeriyor, yüreğinde kırmızı gelincikler açıyordu; doğa gibi...Doğru ya dedi doğa da canlandı, yeşerdi, çiçeklendi. Belkide ondandı içindeki uyanış, kıpırdanan heyecan...
Ne kadar yürüdü bilmiyordu, kaptırmıştı kendini güzelliklere ve güzel hülyalara. Bitmesini istemedi anın, ama gerçek yaşam çağırıyordu onu. Sıyrılıp rüyalardan dönmeliydi işe, telaşa ve insanlarla olan boğuşmalara. Derin bir iç çekti ve yoluna geri döndü. Günün ilk saatlerindeki bu huzur ve mutluluk turu bitmişti artık.
Az önceki düşüncelerin yerini başkaları aldı artık. Günün geri kalanında yapılacaklar, gidilecek yerler hücüm etti beynine. Olsun dedi... En azından sabahın ilk saatlerinde ben vardım kimsenin olmadığı. Yalnız ben yaşadım o huzuru, ben dinledim yüreğimi ve yüreğimdekileri. Sadece bana aitti kirlenmemiş, eller uzanmamış dakikalardı...
Kafasını gökyüzüne kaldırdı, yüzüne düşen damlalara. Teşekkür etti bu anlar için, güzeldi... Yüreğine düşen her damlaya dilekler diledi yarınlar adına. Ve hiç bitmesin arada sırada yaşansın istedi rahmetle gelen güzellikler. Son cümlelerini sesli düşündü, duyulur diye...
Allahım hiç bitmesin rahmetin her zaman yanımızda ol,hayırlı olanlarını esirgeme bizlerden...
YARADANIN RAHMETİ VE GÜZELLİKLERİ HER AN YANIMIZDA OLMASI DİLEĞİ İLE
MÜNEVVER ERDOĞMUŞ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.