- 1392 Okunma
- 16 Yorum
- 0 Beğeni
SONBAHARI YAŞAMA ARKADAŞ
Kapılar ardına bırakmak sevdayı çözüm değil hiçbir zaman
Mücadeleden geçer kazanmanın yarısı
Adına türküler yaktığımız sevdalılar
Gidincemi bir isyan çığlığına dönüşür hep
Bir çok sevdalının düştüğü yanlıştır hep
Yüreğindeyken sevdalı aşık
Giderken terkeden zalim
Önce yazılır adına şiirler türküler
Sonra gidince okunur beddualar
Sevmek bu kadar basit değil onu yürekte taşımak
Yokken bile varmış gibi yaşamaktır aslında sevmek
Hesapsızca ve karşılıksız
Dilde sevmeyi gönülde sevme ile karıştırmayalım hiç bir zaman
İnsan neden hep kaybedince pişman olur
Katil çekene kadar tetiği yürekli aslan
Çektikten sonra bin pişman giden dönmediği gibi
Ölen bir daha drilmiyor geri
Tek taraflı meseleye bakmaktır aslında hepimizin yaptığı yanlış
Karşındaki insanın yerine koy kendini
Sen ihanet ettiğinde çapkınlık o edince namus
Ağır bir durum belki acı ama gerçek
Duymak istemediklerimiz kabul edemediğimiz br gerçek
İnsan sevdiğini ezmemeli başını dik alnını açık tutmalı
Boşa gözyaşı dökmemeli insan vefa göstermeyen sevdalıya
Unutma arkadaş gitmek kolay sen sadece ardında kalana sonbaharı yaşatırsın
YORUMLAR
İstemeden, mecbur kalıp gitmeler tamam...
Yaşanır sonbahar ister istemez, çok fazla da kızmadan gidene...
Ama isteyerek, üzerek gidene beddualar dizilir dile dökülmese de gönülden...
Ve kalanın "haklı" âhıyla iflah olmaz giden de...
Yüreğinize sağlık, kaleminiz daim olsun...
Hani o bir zamanlar çok sevdiğiniz, deli gibi aşık olduğunuz, gözüne bakmaya kıyamadığınız, bir yeri ağrıdığında sizinki de ağrırdı ya…
Evet aldatan da giden de o ama bütün o şahane duyguları yaşatan da o değil miydi? O zaman nedendir, gittiğinde ardından edilen beddualar, gönderilen kötü dilekler ve her mutsuzluğunu görüşünde alınan haz!
Asıl büyüklük gitmek istediğini anladığın anda yolunu açmaktır ama, sinsice dönüşünü, mutsuzluğunu beklemeden dilemeden... İçten içe mutlu olmasını dileyerek.
Gerçekten, sevmenin en önemli kısmı da budur, özgür bırakabilmek, onun mutluluğu için ondan vazgeçebilmek,işte o zaman erdemli hisseder kendini, o zaman yücelir insan...
Çok zor da olsa düşünün,o da insan,sizi nasıl sevdiyse bir başkasını da sevmiş olabilir...
hiçbir şeyi yüzüne vurmayın.Seçim yapabilmesi için özgür bırakın...
İnsanoğlu olarak en büyük zaafımız belki de kabullenememektir...
Mülkiyete, aidiyete ve her türlü sahipliğe karşı keskin bir tavır koysakta gidemeyiz,ya da git diyemeyiz...
Aslında gitmek çoğu zaman kalmaktan iyidir, hem giden hem de arkada kalan için! Önemli olan ben ayakta kalmalıyım ilkesi olmalı ancak o zaman hayat daha güzel ve anlamlı olur... Mücadele ederek ancak bedelini alırız,asla umudunuzu yitirmeyin elbet mutluluk kapınızı çalacaktır...
Yarınlarınız hep sevgiyle,sevdayla dolsun yüreğiniz hep mutluluk ışıklarıyla donansın... Seçeceğiniz insanın sevgiyi hak eden olması dileğimle...
Sizi tebrik etmeyi unuttum:) Boşa yazılmış tek kelime yok yazınızda tebrikler...
berna1972 tarafından 5/12/2009 9:18:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevmek bu kadar basit değil onu yürekte taşımak
Yokken bile varmış gibi yaşamaktır aslında sevmek
Hesapsızca ve karşılıksız
Dilde sevmeyi gönülde sevme ile karıştırmayalım hiç bir zaman
güzel bir yazıydı dilde sevmeyi gönülde sevmeyle karıştırmayanlara ve sevdiğinim arkasından dualar edenlere selam olsun..
önce neden? demeli insan kendine sonra oturup düşünmeli.. belki de en başta düşünüp sonra neden demeli.. aslında başta düşünse hiç neden lere yer kalmıycak belki...
Terkeden zalim olmamalı bence.aslında kalandır terkeden , gidendir terkedilen.kalan zalim olmasaydı giden terketmek zorunda kalırmıydı hiç?
Tek taraflı meseleye bakmaktır aslında hepimizin yaptığı yanlış
Karşındaki insanın yerine koy kendini
Sen ihanet ettiğinde çapkınlık o edince namus
Ağır bir durum belki acı ama gerçek
****************************************************************
işte bunu asla yapmayız hep tek taraflı düşünüp namus mahkemesi kurarız aslında namus dedğimiz beyinde olduğu gibi..
fakat asırlardır bizler başka yerde aramışız..
**************************************************************************
Duymak istemediklerimiz kabul edemediğimiz br gerçek
İnsan sevdiğini ezmemeli başını dik alnını açık tutmalı
Boşa gözyaşı dökmemeli insan vefa göstermeyen sevdalıya
Unutma arkadaş gitmek kolay sen sadece ardında kalana sonbaharı yaşatırsın..
**************************************************************************
evet kardeşim geçmişte çok şahit olduk zorla evlendirilen insanlar ve sevmediği kişinin yanında sevgiyi arayan kadına acımadan damgayı vuran beyni az gelişmiş insan sıfatını bile haket meyen ler..
çok cana ve canana hayatı boyunca son baharı yaşatan töreler ..
karalar emirler vs..aslında yazın o kadar çok şey anlatıyor ki deyerli kardeşim belki yazın bu günki sevdalarının acısını anlatıyor ama hayır içinde bir çok konunun satılarında ve satır aralarında aslında yazıyor yazın az ama çok anlam taşıyor kalemin daim olsun deyerli kardeşim..
başarılı bir yazı olmuş...kutlarım..
ancak bir şey hatrlatmak isterim sonbaharlarda güzeldr
ki zaten sonbaharlar yaşanmasa ilkbaharların tadıda olmazdı...ilkbaharları elde tutmak zordur
sonbaharlarda bunların hazırlık dönemidr diyelim...ne olursa olsun bahar bahardır...kıymetini bilelim...tekrar kutlarm...saygılar.. selamlar...
Mrblar öncelikle.Yazınız gerçekten çok güzel ve başarılı.Geride kalaana sonbaharı yaşatmamak.Sevgiyi yürekten yaşamak ve sadece dilde kalmamak.Özü yaşamak,sözlerle tamamlamak.Sevgiye dair o kadar çok eser var ki,özel bir duygu sevgi.Fakat nedense insanlar değerini bilmiyor ve çabuk tüketiliyor,duygular yetim kalıyor.Tebrikler çok mükemmel bir yazı okudum.Başarılar dilerim.
Evet, sevgi hesapsiz olmali, karsiliksiz olmali. Halis niyet, fedakarlik barindirmali ayni yukarida tarif edildigi gibi bir o kadarda yurekli olmali. Sanirim yurekli sevgiler hic pismanlik vermezler.