- 750 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
DETERJAN ŞART:)
Degişim deterjanı:reklamını iyi yapar kendini iyi pazarlar tabagı canagı yıkıycam der baktıki beceremiyor kendi içerigini degiştirmeye başlar...
Huzur deterjanı:bu tamamen ucuz bir deterjandır her zaman secenek olarak aklınızda bulunsun beklediginizin karşılıgını fazlasıyla verir...
Öncesen deterjanı:tanıtımını iyi yapar fakat içerigi iyi degildir tabagınızı canagınızı yıkıycam der ama içerigindeki pislikleri önce ben olarak size yansıtır...
Kızgınlık deterjanı:bu deterjanın içerigi kendi kendini yakar tabagınızı canagınızı yakar o kadar şartlandırmıstırki kendini güzel yıkayamadıgı bardagın canagın telafisi olmadıgını gördükce kendini yakar
tabagı canagı mukayese eder durur....
Sabır deterjanı:elinden geleni yapar ne kadar pislik tabak canak koyarsanız önüne sabreder yıkar şükreder yıkar...
Özgürlük deterjanı:bu deteryan bırlesımınden kendını resmen ıkı defa dogurmustur kendini kendinden azat etmiştir kendine özgüdür özgündür...
Evrensellik deterjanı:siz ona damla deterjanıda dıye bılırsınız suya attıgınız anda derya olur diger deterjanlar gibi böbürlenmez ...
İnsani deterjanı:bu deterjan içerigine güvenir kendini dısarda aramazsa insan kendını dısarda ararsa insansı hatta doyumsuz reklamdan ibaret bişey olur ...
Tek deterjanı:kendine güvenen bir deterjandır kendini kendinin yarattıgı bir seyle kıyaslarsa kendisini kendisi yarattı sanarsa kendini kandırır egosu köpürür ortak kosmadan inanırsa hersey olur...
Bilinç deterjanı: bu deterjan uzakları yasatır gördügünüz temizligin ardına gecirir tabak çanak ne olursa olsun ayrım yapmaz hepsinin gerekli oldugunu bilir temizleyemedigi zaman olsa bile idarek eder idrak edemedigi için yannış anlama basitligine sıgınmaz reklama ihtiyacı yoktur diger deterjanlara göre zaten ölüdür...