- 9058 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Türkçe'nin Önemi
Bugün en gururlu olduğum gün bir Türk olarak.Türkçe Olimpiyatları düzenlendi.Çok ama çok güzeldi ve kelimelerle tarif edilmez.
Bazı şairlerimiz ve yazarlamız Türkçe ’ yi yere vurur durur.Ben buna karşıyım.Çünkü Türkçemizin eşi benzeri var mı ? Türkçe kadar güzel lisan var mı ? tek bir cevabı var : YOK
Ülkemizin bu organizasyona tanıklık etmesinde emeği geçen herkesin elini öpmek gerekir.Onlar büyü bir iş başardılar.Türkçemiz " SEVGİ DİLİ " oldu.Kardeşliğin barışın dili oldu.Bu gururdan ağlamak istiyorum.
Şarkılarımızı , Türkülerimizi , Yörelerimizi ve en önemlisi Anadolu İnsanının yaşamını en iyi en güzel şekilde fevkalade bir şekilde yansıttılar.Alınlarından öpsekte azdır.
Bu değerli organizasyonda şüphesiz ki ÖĞRETMENLERİMİZİN yeri apayrı onları da ayrıca kutluyorum.Bugün 5. si düzenlenmiş organizasyonun daha nice organizasyonlarını izleyeceğiz ömrümüzün yettiğince .
Bana da en son şunu söylemek düşüyor : " NE MUTLU TÜRK ’ ÜM DİYENE ! "
YORUMLAR
Devamı gelmeli bu tür çabaların.türkçe olimpiyatları ,türk oyunları şöleni,Türk bilimsel buluşları sergileri,Geleneksel Türk sanatları yarışmaları vb.
Yapılanı alkışlamak da gerekli elbette.
Dünya dili türkçe ye doğru giden yolda her adımı saygıdeğer bulmak lazımdır.Konuyu gündeme taşıdığınız bu kısa yaınız için de sağolun.
Sağılıcakla kalınız.
sinameke54 tarafından 6/3/2007 1:43:17 PM zamanında düzenlenmiştir.