ABD ‘nin İpi ile Sallanmaya Devam Edecekmi siniz?
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
[Bu ABD her yıl 24 Nisan’da bir yumurta daha yumurtlar mı diye bekleyen kümes horozları, yumurta yerine Buşt yada Obam’a gördükçe biraz daha rüyalarında darı görmeye başlarlar.
Dünyayı sömürmeyi görev edinmiş Emperyalizmin dinazoru her ülkeye bir iki tavuk gösterip ardından vampir gibi kan emmeye ondan beslenmeye devam ediyor.
Anlayamadığım yerli kümes horozlarımız !...
ABD ile yatıp AB ile kalkıyorlar. Obam’a yada bir başkası Soykırım Dese ne olur demese ne olur. Önce kendi tarihlerine baksınlar...
Apaçi avcıları ne zamandır Medeniyet dersi veriyor.
Meşru müdafaanın olmadığı bir dünyada orantısız güç kullanarak Irak’a götürdükleri Demokrasi ve İnsani yardım dünyanın gözü önünde.. İki Milyondan Iraklıyı katleden Cani Atalarımızın 1915 yılında yedi düvelle savaşırken arkadan katliamlar yapan Ermeni çetelerini defetmesi nasıl bir suç oluyor önce onun tanımını yapsınlar.
Onların havlamaları pek önemli değil ama içerdeki kurtçuklara ne demeli!
Boy boy afişlerle, karelere sığdıramadıkları ABD conilerinin ağzının içe düşenlere kapı kulu olmaya adaylara ne demeli?
Kıbrıs , Irak, Afganistan, Karabağ ve Kafkasya da yapılmak istenenleri dağdaki çoban bilir ama bizim bağbanlar bilemiyor. Hala Kırmızı gül dağıtıyorlar. Bir yandan Ayrıştırıcı AB trenine koşarken diğer yandan oldu bittilerle gece yarısı ayaküstü gizli anlaşmalarla sınır kapılarının anahtarlarını dağıtıyorlar.
Erivan’daki uç buçuk soysuz Bayrağımızı yakarak kutlama yaparken, Güneydoğudaki bazı satılık beyinler Kürdistan bayrağı altında Milli olan her dokumuza saldırırken bizim Tosuncuklar ne yapar sahi?
Atatürk’ saldırıyı maharet, İçteki hainlere pirim dağıtmak maharet yokluk ve yoksulluğun ana çeşmesi olan Emperyalizmin emir eri maharet , ama Milli davalarda Onurlu durmak İhanet!.
Fırıldak Olmamak İhanet...
Yazıklar olsun!...
ABD ipi iki ucu Puştlukla dolu bir ip!.Her düğümünde binlerse tuzak gizli!. Obama öttü e kırıldı bizim horozlar şimdi Genelkurmay Başkanını yolluyor!..
Neden?
Darıyı keserim akıllı olun diyecek! Tıpkı Obama’nın dikte ettiği ana başlıklar gibi !..
İşaretini TBMM de verdi adam daha ne desin.
Hatırlatalım:
1. Ermenistan’la sınır kapını aç!
2. Heybeliada Ruhban okulunu aç! ( Bu kadar papaz varken okula ne gerek oda işin öteki yüzü)
3. Fener’deki çıban başına Ekümenlik ver, özerklik ver!
4. Kürdistan’ı tanı!
5. AB kapısına giderken üç beş parçaya ayrıl!
6. Afganistan ve Irak’ta benim karakolum gibi çalış!...
Neden ağzının payını veremediniz!..
Daha ne desin. Ama gel gör ki günlerce Obama ile yatıp kalkan dalkavuklar çok yararlı görüşmeler olduğunu, ABD’nin dost ve müttefikliği pekişti. Bal börekli toplantılarla kutladılar
Evet yerli kümesteki horozlarımız ve tosunlar şimdi ne yazacaklar merak ediyorum...ABD ipini iyi sarılın ! Zira ihanete mükafat veren başka Ülke yok!
www.huryildiz.com/Detay.asp?yazar=1&yz=3187
Köşe yazım
YORUMLAR
haklı sitemlerle kaleme alınmışbir yazı elbette ki bu böyle olmayacak yeterki öz öze sahip çıkabilsin ve o günlerin ayak seslerini dudyuyorum ağa can İnşaAllah o günler yakındır yerini hak etmiş güzel bir yazı idi eyvallah ağa can eyvallah
selamlarımla
Makberî -Ahmet Akkoyun tarafından 4/28/2009 1:07:15 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili Baykara üstadım biz millet olarak ayağa kalkıp dimdik durmadıkça tepemizdekilerde ancak tepinmekle yetinecektir..Hani bir söz var herşeyi devletten bekleme..sizce bu insanları üst seviyeye getirenlerde biz eleştirenlerde biz değilmiz.eğer öyleseyse neden ne yardan vazgeçiyoruz nede serden? yok mu bu kadar anlatılanların doğrulanıp uygulanması hep böyle mi devam edecek..adı üstünde siyaset=yalan başka varmıdır buna eşitlik gören..saygılarımla.
abd nin kucağına oturmak dünya ülkelerini tek gerçeği ve tekiyisi oldu gibi gözüküyor...ikinci dünya savşından sonra oynanan oyun bu zamana kadar iyi filizlendi... tek kutuplu bir dünyada kapitalizmin EN halini(küreselleşme) düşleyen puşt lar hedeflerine vardı ve açılıyor görünüyor...
lakin bundan sonra hiç sanmıyorum...kanla savaşla zaptetmek yoksa aba altından sopayla katletmek var...
uyandı dünya..bu uyanış bizleri bir kurtuluş savaşına daha taşıyacak görünüyor...
emeğinize sağlık çok güzel özetlemişsiniz vitrini...
Sevgili Dost Baykara!
günlerdir düşündüklerim ama bri türlü kağıda dökemedikleirmdi okuduklarım.
Bu milletin kulağını büke büke anlatılması gerekenlerdir öz olarak.. Çünkü zaten duyarlı vatandaşlarımızın uykusu uyku değil bu dolaplar karşısında....
tebrikler ...
KargülüALMILA tarafından 4/27/2009 11:01:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ahimiran rumuzlu........yorum yapamıyorsan sus......sana mı kaldı denizde bir damlacık bile olamayacak...mi siniz /evet belki bitişik yazılmalıydı bu hepimizin sayfalarında olmuyor değil.Hepimizin gözünden kaçmıyor değil.Sizin ki fanatizm.....
-sayfanızın takipçisi olacağım .
Baykara'nın bu denli kayda değer makalesinde gerçekleri göremeyecek kadar ülke sorunlarından uzak olmanız çok yazık.
Hatırlar mısınız ?
Çiller, başbakanken kardak krizi yaşanmıştı...
Önemli olan üç beş kayalık değildi...
Önemli olan detay : Bir Ülkenin sahip olduğu değerlere nasıl sahip çıkacağını ve sonucu ne olursa olsun, her şeyi göze alabildiğini eylemiyle kanıtlayıp, ülkenin gücünü ve kararlılığını ispat etmekti ve etti de...
Ne gariptir ki; bir konu olduğunda millet hâlâ 11 askerimizin başına çuval geçirildiğini hatırlayıp hamasi duygularla feveran ediyor... etmekte haklı amma...
Asıl konuyu gözden kaçırıyoruz !...
Aslında o çuval, ülkemizin üzerine geçirildi ve insanlar çeşitli gündemlerle uyutularak, çuvalın ağzı çaktırmadan yavaş yavaş daraltılıp kapatılıyor !...
Tamamen kapanmasına az kaldı !
Haydi şimdi kıyaslayın...
Takım elbise giyen erkekler mi yoksa, döpiyes giyen bayan mı ülkeyi koruduğunu ispat etti ?
Çiller kadar olamadılar !
Gururla gidin oy verin... Yolunuz açık olsun... "yola devam"
( gidilecek yol kalırsa tabii ! )
* EY BU TOPRAKLAR İÇİN TOPRAĞA DÜŞMÜŞ ASKER *
Mahşerde yüzünüze bakacak yüzüm yok... Özür dilerim...
Yazık oldu feda ettiğiniz kana !
Bizler için değmezmiş (.)
Rom@ntik tarafından 4/26/2009 11:16:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
Atatürk’ saldırıyı maharet, İçteki hainlere pirim dağıtmak maharet yokluk ve yoksulluğun ana çeşmesi olan Emperyalizmin emir eri maharet , ama Milli davalarda Onurlu durmak İhanet!. Fırıldak Olmamak İhanet...
Yazıklar olsun!...
BENİM ARTK BU ÜLKEDEN UMUDUM YOK KİMİN ELİ KİMİN CEBİNDE BİZLER KENDİ B.... MUZLA KAVGALIYKEN KİMSE BU ÜLKE İÇİN BİŞEY YAPMAZ YÜREGİNİZE SAGLIK