Başımızdan Bir Aşk Geçiyor
Aylarca küskündüm aşka.. Bir anda çıkıverdin, giriverdin hayatıma.. Her anımda özlüyorum seni.. Her nefesimde soluyorum seni.. Ölesiye severken inadına yaşıyorum seninle aşkı.. Biliyorum bir gün biterim, giderim, yok olurum.. Ama yinede seninleyim, bunları bildiğim halde yine seviyorum seni.. Yapamıyorum sensiz, düşünemiyorum, bunca engeli aşmaya çalışıyorum.. Sen bir yanda ben bir yanda, soluyoruz, eriyoruz.. Geçmişimiz bırakmıyor yakamızı ama her daim özlüyoruz.. Seni seninle, ruhunla yaşıyorum resmen.. Geçmişimizin ihanetini unutamıyorken bulduk birbirimizi.. Bunlarla başa çıkabilir miyiz bilmiyorum.. Ama her defasında seni üzüyorum.. Seni üzmeyi istemiyorum fakat elimde değil.. Senin bu kıskançlıkların, herşeyin yoruyor bizi.. Soğutuyor, açtıkça açıyor yaralarımızı.. Hazmedilmez bir hal alıyor.. Gözüküyor herşey ortada, seviliyor seviyorum aslında.. Ya biterse, ya giderse, ya sevmezse.. Hepsi bir ya ! sonunda.. Sensizliğe şimdiden alışmaya çalışan bu bedenim gün geçtikçe soluyor.. Gidiyor gönül ellere.. Söz dinlemiyor.. Özlüyor nefesini, hapsolmuyor yalnızlığına.. Sevda büyüyor derinliklerde, sözler küçülüyor, kalpler birleşiyor her öpüşte.. Başımızdan bir aşk geçiyor, köreliyor ve yine yeniden diriliyor her nefeste.. Çınlıyor kulaklarımda her aşkım sesi.. Bekleyemem sen gittin gideli.. Son nefesimi vermek istiyorum kollarında.. Boşluk dolmuyor küçük dünyamda.. Sevgiyi öğrendik sandık.. Büyüdük artık ! Halbuki gittikçe küçülen bedenlerimiz, ruhlarımız.. Büyüyen tek şey kalbimizdi.. Sevmek yetmiyormuş denedim, gördüm bunu.. Güven olmadan hiçbir şey olmuyormuş.. Şimdi sana güveniyorum ama ya sonu ne olacak? Yeni bir son mu yine? Yine mi bu sitem, hüzün, bu çöküş ? Ya son damla gözyaşı.. Bu ilişkide o da mı son olacak? O da mı bir başkasının omzunda aşağıya süzülecek.. Aklımı alan bir sarışındı aslında.. Esip duran bir fırtına.. Bir rüzgar.. Herşeydin hayatımda.. Doldun taştın varlığınla..
Seni Seviyorum..!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.