Sana Yanarım 14
*sensizlik üşüyen bir volkan bedenimde, bana düşman ama sevdama tutuk, titriyor her zerremde...
bir güne daha başladım sensiz... daha dün gibi hatırlıyorum son gidişini, ardından ne şiirler yazdım sevdama dair bir bilsen, seni anlatan, beni ağlatan...
an uzuyor hayalinle sarmaş dolaş olunca... ellerimin teninin üzerinde her gezindiğinde duygularım zamana inat adeta kavga halinde, var olan bütün hasretimle...
belki fazla bir hatıram yok seninle yıllara sığan... ama önemli olan nedir sence? sevgisiz bir kalp ile bir ömür beraber yaşamakmı, yoksa bir avuc zamanda en büyük aşkı sığdırmakmı??
sana tiryaki oldugum her rüyanın ardından, sana olan sevdam dahada büyüyor... sevdam, aramızdaki dağların engelini, denizlerin essiz gururunu bile engel tanımıyor...
şu birkac gün bana asır gibi geldi, sana vurgun yüreğim bu hırçın kimliğime çok şey ögretti... sensizliğin verdiği acı bile bana bir armağan, sensizlikten bile arta kalan, bir tek sendin inan...
hasretim, her gün içimden bir şeyler koparıyorsa, bu senin yanımda olmayışındandır... bana, bir gün’ün bir asır gibi uzun gelişindendir...
*öyle bütünleştiki hasretimle hayalin, duygularımın kıyısında... eminim beni gün boyu sarıp sarmalayacak bütün heyecanıyla... (devam ediyor...)
_____
Şahinde Hülya kahraman / 26.4.2009