- 483 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Erenler bakkaliyesi-1
ERENLER BAKKALİYESİ - 1
Nevşehir in güzel bir köşesinde bir bakkal varmış..İşler güçler sıkıntılar içinde, burada toplanan bir takım arkadaşlar vs…Samimi ve içten duygularla toplanır, çay içerler ve aralarındaki fikir ayrılıklarına rağmen dostluklarını bitirmezlermiş…Çayı içip başlarlarmış memleketin sorunlarında konuşmaya…
Sülo—Yav usta bu Ergenekon işine aklım yatmadı yav..Bu nasıl bir iş bilemedim yav…
Fiko—Sanane olm la…Sen sat sigaranı bak keyfine aslanım ..garışma kimsenin etlisine sütlüsüne nabacan guzum la…
Sülo—olm adamlar devleti yimiş iyice..hangi daşı galdırsam onlar çıkıyo
Fiko—taşları sen kaldırıyon da haberimiz mi yok enişte ? iki gün gazete okudun başımıza savcı kesildin.
Sülo—git la sanada bişi anlatılmıyo..çay çöktümü?
Fiko—he uzat bardagını enişte…
Sülo—açık doldur la şu çayı hapisane çayı gibi demli doldurdun la..
Müşteri—selamun alykum abi …Bana bi 150 gram kaşar peyniri ver…Kalan parayada salam doğra..Salamı ince doğra..Osman abim sigara istedi,,parasını geçerken verecekmiş..
Sülo—aleykum selam la çırak…Sigara yazmıyoruz olm…Söyle Osman a..Geçenki Konya pidesiyle parmak üzümünün parasınıda vermedi daha.
Müşteri—tamam abi söylerim…
Sülo—la fiko ekonomi sence ne olacak?
Fiko—Ergenekon bitti şimdi buna mı başladık enişte ? Valla en fazla bir seneye düzelir diyorlar..Bankacı arkadaşlara danıştım geçen bi işim vardı..Seneye biter kriz dediler…
Sülo—düzelmez la bu piyasa..millette para yok olm la..para bankacılarda dolaşıyo..herkesin kredi borcu var..Millette beşer onar kredi kartı var…