- 683 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
canım benim bu hikayeler ne yazıkki memleketimizde var..hemde çok fazla...kimi mezhep uymaz evlenemez,kimi anne baba yüzünden evlenemez,kimi maddi durumları yüzünden evlenemez,kimide kan davaları yüzünden evlenemez..acıklı bir hikaye allah kimsenin başına vermesin...dile getirdiğin için yürekten kutluyorum seni..
sevgilerimle..
Offfff offff ne diyeceğimi şaşırdım..
Hikayenin içeriği değil ama anlatımı mükemmeldi adeta yaşadım okurken ve şimdi boğazımda bir düğüm var hemde kocaman...Ne olurdu Nejlalar Kadirler kavuşabilseydi ayrılmasaydı...sevgiye birazcık saygı duyulsaydı yazık değil mi bu gençlere sözde bizim herşeyimiz onlar değil mi? onlar için yaşıyoruz ama kendimiz için öldürüyoruz..
Tebrikediyorum ve gözyaşlarımı bırakarak bu hikayeden gidiyorumm..
_bak işte sen varlarını seviyorsun.arkanı onarlın varlıklarına dayamışsın.varlar diye seviyorsun.ama ben de o saydıklarının hiç biri yok.arkamı sadece demir parmaklıklara dayıyorum.ben yoklarımı seviyorum.yoklarım Neclam,doğmamış çocuklarım,torunlarım,ömrüm..dur bir otobüs yaklaşıyor.
İçim ürperdi.bu nasıl vicdan.tek sebep bencillik.alevilik bahane.nasıl kıydılar iki yüreğe.biri Sünni,diğeri alevi…peki bu yapılan vicdansızlık hangi din de kabul görür.kurulan bir yuvayı dağıtmak hangi din de mübahtır.
Kalem arkadaşım,okuduğum harika bir öyküydü.
Ruh tahlilleri oldukça geniş,gözlemleri zengin ve sosyal
içerikli hassas bir konuyu öyküleştirmişsiniz.
Öykünün başındaki cümleye gözlerimin takılması ile birlikte
kendimi Garip'in yanında buldum.
Toplumun hala duyarsız olması;mezhep farklılığının hala be-
yinleri kemirmesi,insanlara yaklaşımı hoyratlaştırıp sevginin
yok olup gitmesine ve seven insanların maalesef işte yazmış
olduğunuz Garip gibi insanların çoğalmalarına sebep oluyor,maalesef..
Sizi kutlarım dostum.Her yönden dört dörtlük olan bu öykünün "günün yazısı" olmasını isterim.
Sizin yüreğiniz böyle hassas oldukça bizler de sizin kaleminizden inşallah daha daha harika öyküler okuruz.
Saygı ve selamlarmla...
Güzel bir hafta sonu geçirmen dileğiyle...