hayat...
Çıkmışız hayat denilen acımasız bir geminin içinde can yolculuğuna....nasıl bir rotası varsa bu geminin gittiği denizlerde dalga hiç eksik olmuyor...içinde yolculuk edenler zaten o gemiyi hiç hak etmiyor...zaten herşeyde öyle değil midir ki? kim hak ettiği gibi yaşıyor ki bir baksanıza etrafınıza....belki bir kaç istisna...bu nasıl bir muamma !!!!
Aldığımız her nefesin hakkını verebilmeliyiz,yaşamayı önce hak etmeliyiz....
kin beslemek yerine dostluk tohumları ekmeliyiz birbirimize karşı....ama neredeeee!!!!kim ortalıkta çıkıp şarlatanlık yapacak ki o zaman değil mi ama ? bu şarlatanlar mı kabahatli yoksa onlara prim yaptıranlar mı acaba ???? hangi kesim suçlu bu durumda....
insanlar eşit derler,memlekette demokrasi var derler....hani nerede gören var mı??? ben kaybettim de bulamıyorum.....duyarlı olmak lazım ,hayata karşı aşkla bakabilmek lazım kinle değil....
Yeri geldiğinde acı ile de mutlu olmayı bilmek gerek...acının insana kattığı değere inanmak gerek....mazoşistlik anlamında demiyorum elbette ...herşey karınca kararınca....her şey ölçüsünde herşey ayarında....
Görün bak mutluluk çok mu uzakta yoksa bir çift gözün bir duru kalbin ardında....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.