SENİ SEVİYORUM,ÇÜNKÜ...
Seni seviyorum, çünkü; yaşadığımı, sevgiyi, değeri, kıskanılmayı, duyguların alış verişlerini öğretiyorsun bana...
Seni seviyorum, çünkü, hayatı paylaşmayı, her şeyin her zaman toz pembe olmadığını, mücaadeleyi, başarmayı, sevmeyi öğretiyorsun bana.
Seni seviyorum, çünkü o eski yaşamadığım yılları yaşatıyorsun bana. Kendimi on sekiz yaşımda gibi hissetmemi, sahiplenmeyi öğretiyorsun bana.
Şiirler yazıyorum senin için... Özlemeyi, beklemeyi, duygulanmayı, yeri gelince de suçumu kabullenmeyi öğretiyorsun bana.
Seninle keşke her ânım beraber olsa... Çünkü hayatı sadece ömür doldurmak, yiyip içmek için değil. dolu dolu yaşamak, mutlu olmak ve hayatın sadece mutluluk olmayıp, mücaadele de etmek gerektiğini, hatâlarıyla, doğrularıyla bir insan olduğumu öğretiyorsun bana...
Bana zaman ayırıyorsun. Sevdiğimi, sevildiğimi gösteriyorsun ki, bu ekmek kadar, su kadar elzem yaşamak için...
Seni çok seviyorum.
Arada beni üzsen de, kızsan da, yanlış anlasan da, seni çok seviyorum.
Seni seviyorum, çünkü; sen bana yol, bana ışıksın.
Seni seviyorum, çünkü; üşüdüğüm zaman bir kıvılcımla rûhumu ısıtan sensin.
Seni, sadece sen olduğun için, yanlış zamanda çıksan da karşıma, mutluluğu ılık bir meltem gibi, yeri gelince fırtına gibi, dört mevsim gibi yaşattığın için seviyorum.
Sensizliği düşünmek bile istemiyorum.
Seni, ’BİZ’ olduğumuz için seviyorum.
Seninle kedileri, köpekleri, çiçekleri beraber okşadığımız için, şiirleri, şarkıları beraber dinleyip, söylediğimiz için, bir şeyleri paylaşabildiğim için seviyorum.
Seni, bakışların, duyguların için seviyorum.
Seni; rûhunu, rûhuma kattığın için seviyorum...
Yanında huzur duyduğum için, içim ısındığı için, Seninle iken yaşadığımı duyumsattığın için seviyorum.
İYİ Kİ VARSIN CANIM!
Hâlenur Kor
========================================
YORUMLAR
Sevgili arkadaşlarım DİKKAT: 2009 da yazıp Edebiyat Defteri'ne ve Antoloji.com' a eklediğim bu yazımdan bir bölümü, geçen sene pepsi Cola'nın Sevgililer Günü yarışmasına kendi yazmış gibi katılarak iki tane Ayfon telefon kazanan Soner Saygılı adlı şahsı buradan kınıyorum. Üstelik, benim için ' 65 yaşında, anlamaz sandım' diyerek daha büyük bir terbiyesizlik yapan bu sahtekârı mahkemeye verecektim. Ama onu Allah'a havale ettim. Buradan deşifre etmek ona ceza olsun. Anlamadığım, Pepsi Cola gibi büyük ve tanınmış bir şirketin hiç araştırma yapmadan ödül vermesi... Beni bir çok kimse ikaz etti özel mesajla. Avukata, ben o telefonları sattım, borcumu ödedim, demiş. Bu sahtekârı sizlerin de şiirlerinizi çalabilir. Uyarmak istedim. Yazı aşağıdadır...
Konçuy (A. Serdengeçti)
Seni seviyorum, çünkü; yaşadığımı, sevgiyi, değeri, kıskanılmayı, duyguların alış verişlerini öğretiyorsun bana...
Seni seviyorum, çünkü, hayatı paylaşmayı, her şeyin her zaman toz pembe olmadığını, mücaadeleyi, başarmayı, sevmeyi öğretiyorsun bana.
............................................
kutlarım efendim mükemmel bir eser yüreğinize sağlık
saygılar selamlar sizide sayfama beklerim