- 14303 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
KADIN KISKANIRSA
Kadın kıskanırsa önce kendine kötülük eder, sonra sevdiğine. Kadın kıskanırsa erkeğin yapacağı en doğru şey kadın da bu duyguyu yok edecek çok yoğun bir sevgiyle onunla bütünleşmektir.
Kadın kıskanırsa erkek onu anlamalı ve ona yardımcı olmalıdır. Kadın kıskanırsa ve erkek bunu özgürlüğüne müdahale olarak algılarsa aşk biter. Kadın kıskanırsa mutlaka eşini çok seviyordur. Ama bu sevgiyi tanımlamakta güçlükleri vardır. Kadın kıskanıyorsa erkeğin sevgisinde eksiklikler vardır.
Kadın kıskanırsa ortaya çok elem verici sonuçlar çıkabilir. Kadın kıskanırsa sonrası asla tahmin edilemeyecek durum. Ya her iki taraf da yara alır, ya da ilişki biter. Çünkü erkekler çoğunlukla "kadın haklı" demezler, diyemezler.
Kadın kıskanırsa en keskin kılıçların, alnınızın çatında ışıldamasına yol açacak durumdur. Kadın, önce durur bir düşünür, dişlerini sıkar, bir süre susar, bir süre izler, sonra yavaş yavaş en korkunç planlarını hazırlamaya başlar. Her türlü hinliği, cinliği akla hayale gelmeyecek şekilde işler beyninde. her ayrıntıyı düşünür, taslağını kafasında oluşturduktan sonra ’intikam çizelgesi’ hazırdır.
Kadın kıskanırsa emcinsi de olsanız, karşı cins de olsanız, zeki bir kadının kıskançlığından kesinlikle korkun. zira, tahmin edemeyeceğiniz bir acımasızlıkta, sonunda kan revan içinde kalacağınız bir savaşın ortasında kalıverirsiniz anlamadan.
Kadın kıskanırsa bitmişsiniz demektir. bunu anladığınız an ya çok geç kalmışsınızdır ya da artık yaşamıyorsunuzdur. Size öyle şeyler yapacaktır ki, aklınız dimağınız almayacaktır. Yeri geldiğinde "Düşmanım yapmaz lan bunu" bile diyebilirsiniz.
Hele aşıksanız sizi öyle durumlara sokacaktır ki, siz acı çekerken karşınızda hiç bir şey olmuyormuş gibi bir havada görünüp aslında ne kadar mutlu olduğunu sakladığını anlarsınız.
o aşamaya geldiyseniz artık anlamışsınızdır ki "kadınlar karşılıksız hiç bir şey yapmazlar"
Kadın kıskanırsa hışmından korunmak için ya hiç sevmeyeceksiniz ya da kesinlikle insan yerine koymamayı öğreneceksinizdir. Aksi halde size bedel ödetmeden hiç bir yere bırakmazlar. "benim olmayan kimseninde olamaz" dedikleri için, o saatten sonra geriye kalan sizden ancak bir harabe olur, geçmiş olsun.
Kadın kıskanırsa belkide kıskanılmak istiyordur. Aslında her kadın arzusu “kıskanılan bir kadın” olmaktır. Kadın kıskanıldıkça mutlu olur. Erkeği kıskanırsa kadın daha da mutlu olur. Erkeğin gerilimi, kadının keyfidir.Kadın erkeğinin gerçekten sevdiğine, kıskandığı zaman inanır. Kadın erkeğini kıskandırıyorsa işin bittiğine inanır. Dikkatle bakar. Bir zamanlar kıskanan adam, artık kıskanmıyorsa durum vahimdir. Adam gitmiştir. Kadın adamın gittiğini, adamın kuru sıkılarından değil, kıskanmasından anlar...
Hödük erkekler, kadınların ağzından çıkana inanırlar.Kadınlar öyle dediğinden, kıskanmayı hödüklük zannederler. “Ay bir de kıro gibi kıskanıyor...” lafından ürkerler. “Larj davranmıyor. Hödük bu şekerim” yaftası yemek istemezler. Kadın dalkavuğu larj hödükler, bu lafları gerçek zannederler. Civilized (sivilayzd-medeni) takılırlar. Kadını kıskanmayı hödüklük sayarlar. Oysa kadından anlamayan kırolar esasen onlardır...
Çünkü kadının ağzından çıkana inanırlar. Gönlünden çıkanı okuyamazlar. Bir kadın, bir erkeği istiyorsa, o erkeğin onu sahiplenmesini ister. İlk ve şaşmaz kural budur. Kendisini bir şekilde sahiplenmeyen erkeğe, erkek bile demez. Yalnız erkeği istediği dozda tutabilmek için, baştan önlemini alır...
Sahiplenilirken, kafasına kurşun sıkılmasın diye, ağır kıskanma durumlarını hanzoluk ve hödüklük olarak adlandırır. Böylece istikbalini güvence altına alır. Erkeği tarafından kıskanılmak kadın fantezilerinin en belli başlısıdır. Kadına, kadın olduğunu hissetirir...
Kadına, arzulanılır olduğunu düşündürttürür. Erkeği için önemli olduğunu yaşattırır...
Başka erkeklerin de kendisini beğenebileceğini gösterir. Erkeğinin, ilgisinin başka kadınlardan kopartıp kendisine çevirtir. Durum pek iyi gitmiyorsa, potansiyel yedekleme ihtimali verir... Erkeğin tarafından, başka bir erkekten hele ulu orta bir yerde kıskanılmak, kadın için asprin niyetinedir. Tek bir hap her derde devadır. Tek kötü tarafı şudur.
Kıskanan adam olay yaratırsa, “eve kavgalı” gidilirse ya da çıngar çıkarsa fantezi şiddetle sonlanır... Gerçi bu şiddet bile, en derinlerde kadına sahiplenildiği hissini verir. O bile fiziksel etkisi geçtikten sonra, ruhsal etkisinde erkeğe çok derinlerde bir artı yazacaktır. Ama konu bu değildir. Kadın o sırada bunu istemez. Tatlı fantezisinin, kavgayla sonuçlanmasını arzu etmez. Kıskanılmanın keyfini yaşamak;Kadınlığını sonsuz hissetmek ister...
Beğenilmenin, istenmenin, arzulanmanın ve sahiplenilmenin hazzını sonsuz kere yaşamak ister. Bu rüya erkek kadından gitmeye başladığında biter. Erkek kadını takmıyorsa kadın ürker. Ne kadar mini giydiğine aldırmıyor, göğüs dekoltesi umursamıyorsa herifçioğlu gitmektedir... Yeni baştan dil dökülmeli, en cilveli şekilde seslenilmeli, erkeğe erkekliği hissetirilmeledir...
Aksi halde, durum çok tehlikelidir. Çünkü erkek erkek gibi değildir.Ya da erkek artık başkasına karşı erkek gibidir. Kadın dalkavuğu olan larj hödükler, kadınların kıskanılmayı sevmediğini zannederler.Kadınların ağzından çıkanı gerçek zannedip, gönlünden çıkanı okuyamazlar...
Hödük oldukları için, aşırı larj durumlarının kadınlar için biçilmiş kaftan olduğuna hükmederler.Zavallıdırlar. Kadınlar onları, genelde kendi erkeklerini harekete geçirmek için kullanır.Onlara göz kırpıp, kendi erkeklerini ayartır. Hödük ve zararsız olduklarını bildiklerinden, onları piyon olarak kullanır. Kadın için, sevilecek erkekler kıskanıldıkları yerdedirler.
Kadın bazan eşeinin bayan arkadaşınıda kıskanır ama neden? Her kadını tehlike olarak gördükleri için. Kendilerine güvenmedikler için. Eşlerin güvenmedikler için.
Bakın bu konuda neler diyor kadınlar.
"İlişkimizin başında bu nedenden dolayı hayli yıpratıcı tartışmaların içinde bulduk kendimizi ve tabiki çoğu benim kıskançlık krizlerimin uzantısıydı..Fakat zamanla insan karşısındaki insana güvenince kendisine olan güveni de yerine geliyor. Şimdi kıskançlık dozunu kontrol etmeyi öğrendim ve daha mutluyuz."
"Bana göre ben tanımadığım için kıskanırım şıkkı olsa o derdim gerçi böyle şeyler tanıdık tanımadık farketmiyo ama işte."
"Bence eşime yaklaşan her kadın tehlikedir. Hele ki kadının sınırlı davranışları yoksa. Bir nevi kıskançlık aslında. Bazende varlığımı hissettirmek adına normalden farklı davranabiliyorum."
"Bir bayan hele de güzel bir bayan benim eşimle arkadaşlık ediyorsa kimse kusura bakmasın bunun altından er geç birşey çıkar ben izin vermem verenede saygı duyarım."
" O yakinlaşmalar varsa kıskançlık sandiğimiz duygular kıskançlık değil bence. Paylaşmak istememek, kızmak,hırslanmak, anlaşılamamak. Hemen kendimizde eksiklik aramıyalım.
Bu Böyle Geldi Böyle Gidecek .kimse Ama Kimse Nedenlerini çözemiyecek. O Kadar çok neden varki."
"Bir kadının en büyük düşmanı yine bir kadındır. Ne yapayım arkadaşlar kıskanırım, dişi sinekten bile kıskanırım ama her seferinde kıskandığımı belli etmem."
Kadın aslında kıskanmamalıdır. İnsan sevdiği insanın yanındayken de uzağındayken de o insana güveniyorsa zaten karşısındakini kararında kıskanır o da iki tarafı da rahatsız etmez. Ama zaman zaman kadınlar erkekleri adeta evcil hayvan gibi kullanmaya karar verirler ve onların emirlerinden çıkmasına izin vermezler. Bu tarz kadınlar sözlerinden çıkan erkeklerin ego tatminlerini bozma durumunu durdurmak için kıskanmaya başlarlar. kıskanmanın bir yere kadarı sevimlidir ve sorunsuzdur ama bazı insanlar hastalıklı biçimde kıskanırlar bu da herkesi rahatsız edebilir. erkek gerçekleri görmeye başlayabilir.
Karşı cinste sevgilisini elinden alınabilecek bir potansiyel hissettiğinde(hissetme yeteneği ki bu onlara doğuştan yüklü gelmiştir telepatiyi iyi kurarlar) koruma iç güdüsüyle kıskanma moduna geçer. Sevgilisini kıskanması tabiki lazımdır sevgisinin en büyük kanıtıdır. Ama bunun aşırıya kaçması paranoya haline gelmesi, her iki taraf içinde iyi sonuçlar doğurmayabilir. Bunaltmadan sıkmadan oldukça çok gerekli bir harekettir kıskanmak eylemi.
Bazanda tek sebep güven eksikliğidir. Ya kendine güzelliğine, birikimine, hayata karşı olan duruşuna güvenmiyordur. bundan dolayı kıskanır. Ya da sevgilisine yahut kocasına güvenmiyordur. Bu yüzden sürekli bir tedirginlik ve paranoyaklık içerisindedir. Bu birazda bizim toplumumuzda kadının buz dağının görünmeyen kısmına itilmesinden kaynaklanır. Yani sosyolojik sebeplerinde etkisi vardır. Ama tabi en büyük sebep kadının kendisine, yapacaklarına olan inancına güvenmemesi, inanmamasıdır.
Kadın kıskanırsa erkek panik yapmamalıdır. Sakin olmalıdır. Oturup konuşmalıdır kadınla. Neden kıskandığını sormalıdır. Kadın ksıkanırsa erkek kadına kızmamalıdır. Anlamaya çalışmalıdır kadını, Duruşuyla davranışıyla güven vermeldir kadına. Başka türlü bu problemi açmak çok zor olmaktadır yoksa.
Erkekler cinsellik, kadınlar duygusallık devreye girince kıskanıyor. Almanya’daki Bielefeld Üniversitesi’nde kadın ve erkeklerin farklı kıskançlık tutumları incelendi. Erkeklerin partnerlerini, cinsellik söz konusu olduğunda kıskandıkları, kadınların ise partnerlerinin başkasıyla cinsellik yaşamasına çok tepki vermezken, ancak duygusal ilişki olursa kıskançlığa kapıldıkları görüldü.
Genelde kadınların daha kıskanç olduğu ve özellikle de gereksiz kıskançlıklarıyla erkelere dünyayı zindan ettikleri iddia edilir. Ama seven kadın kıskanır öyle değil mi? Onun hayatındaki tek kadın olmayı istemek suç mu?
Bazanda iş bartanlar olur. Ulemeya sorar adam. Cennette eş kocasını kadın hurilerden kısknaır mı? Bakın ulema ne cevap verir.
"Ahir zamanda ,erkeklerin işleri daha zor.Çünkü taife-i nisa artık sınırları aşmış durumda ve içtimai hayatta bulunmak zorunda olan erkekler, bu taifeyle başı tertte. En takvalı erkek bile zorlanıyor. Fıtratında meyil olduğu halde, helaliyle ’yetinip’ ve sabrederse hurileri de haketmiş oluyor ya da Lütüfla ikram edilmiş oluyor desek daha iyi olur. Kadınların da güzelliğini teşhir etmekte bu dünyada imtihan olunuyor mesela. Kadın, güzelliğini nerede hangi şartlarda teşhir etmesi gerekiyor ve ölçüsü nedir? İşte helal daire çizgisini aşan her kadın sorumludur.Ya da alışveriş çılgınlığıyla her önüne geleni alan kadın, israfa girdiği ve eşini/babasını vs..zorladığı için sorumludur. Bu noktada da kadın kendini tutar ise, hurilerden daha güzel olacağı müjdesi var unutmayalım ama değil mi"
Bilen bilir, kadınlara yaranabilmek bir parça zordur. Mesela, erkek eski ilişkileri kurcalamaz, eşine güven duyar, giyimine kuşamına karışmaz, arkadaş çevresini kısıtlamaz, sorun çıkarmamaya çalışır, karşılığı “sen beni kıskanmıyorsun, sevmiyorsun!“ olur. Eski ilişkiyi de içlerine alıp üç kişilik ilişki yaşarlar, adam kadının attığı her adımdan haberdar olmak ister, nefesi ensesinde dolaşır, o zaman da “sen bana güvenmiyor musun?” olur. Erkekler ne yapacaklarını şaşırmış durumda.
Kadın kadın da neyi kıskanır. Para, pul, şöhret ve güzelliği kıskanır kadın. Ama anneliği daha fazla kıskanır kadın. Üstelik güzellikle ilgili kıskançlıklarını belli etseler de, annelikle ilgili kıskançlıklarını kolay belli edemezler.
İşin özü kadın kıskanıyorsa kendine ve aşkına güvenmiyordur. Kadın kıskanıyorsa duygularından emin değildir. Kıskanan kadın kendini tanımıyordur. Ne istediğini bilmiyordur. Eğer kadın eksik yanın tamamlamak için bir erkeği seviyorsa kıskanır. Zira eksik yanının tekrar ortaya çıkmasından korkar. Hayatı eşiyle paylşmayı seven ve bilen kadın kıskanmaz. Zira kendinin eşine yeterli olduğuna inanır. Ekisği olna kadını başkasını tamamlayamaz. Fazlası olan kadın kıskanmaz. Çünkü eşine yeteceğini bilir.
İçine kapalı kadın kıskanır. Dışa dönük kadın kıskanmaz. Kadınlara kıskançlık konusunda söylenecek en son söz kocanızı hiç bir zaman kendi kendinizi kıskandığınızdan fazla kıskanmayın olacaktır. Zira eşiniz en fazla sizdeki siz olabilir. Fazlası olması mümkün değildir.
KAYNAK:Tırnak içindeki yazılar GOOGLE arşivinden alınmıştır.
YORUMLAR
kıskançlık kötü bir şeydir hele de aşırısı erkek yada kadın farketmez.Kendine güveni ve karşısındakine güveni olmıyan kıskanır.Kıskançlık karşımızdaki kişinin özgürlüğünü ve gelişmesini engeller.genelde kıskanç kişiler güvensiz içine kapanık ,kendini geliştirmiyen yetiştirmeyen
zamana tam uyum sağlıyamayan kişilerdir.durum böyle olunca karşıdaki kişiyide kıskançlık kriziyle pasifize eder,sonrada mutlu olurlar. Tabiki kadında da erkektede azda olsa kıskançlık olmalıdır,fakat bu o kişinin ruhunu kişiliğini zedelemeden dozunda olmalıdır..kişide sevgi ve kendine güven tamsa asla aşırı kıskanmayacaktır...güzel bir konuydu tebrikler..saygılar..
Kadın kıskanırsa muhakkak ki usunun kıvrımlarında dolaşan bi kurtçuk vardır :))) Genel de haklı çıkar o pis tırtıl :)
Şaka bir yana kıskanılmak da / kıskanmak da dozajında güzeldir..
Kıskanmanın temelinde sevdiğini yitirme korkusu yatar..
Geri kalan eskik olma özelliği (güzellik/yaş/kariyer vs) paronoyaklıktır..
Herkese gülümseme tadında kıskançlıklar diliyorum...
Albayraklım arkadaş, sizi zaten yazılarınızdan dolayı herkes kıskanıyor :) Bu da yetenek herkeste olmaz
Tebriklerim size