- 692 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
24 NİSANDA OBAMA NE DER?NE DERSE DESİN ÇOK MU ÖNEMLİ..
Her 24 nisanda Türkiye de bir telaştır başlar.Acaba amerikan başkanı 1915 olayları için ne der?Ermeni soykırımını tanır mı gibi bana göre ipe sapa gelmez bir sürü şeylerle Türkiye gündemi meşgul edilir.Amerikan başkanı konuşmasını yapar vede unutur gider ama bizde kavga bitmez vede devam eder.Bazılarına göre başkan tanımadı..bazılarına göre ise tanımadı ama tanımaya yakın laflar etti.
Bir şeyi sanırım hala anlayamadık,bunu anlasak iş bitecek.ABD başkanı kim olursa oldun,ABD Türkiyede ne kadar çıkarı varsa o kadar soykırım lafı eder veya reddeder tanır yada tanımaz.Şayet ABD Türkideki çıkarları Ermenistandan az olsa idi Irak’a yaptığını yapar vede bize gözüyün üstünde kaşın var demez,gözüyün üstünde soykırım var derdi.Derse ne olur?valla hiçte bir şey olmaz..
Eğer ABD bu kadar güçlü ise bırakın 1915 yılında savaş şartlarında oluşan olayları ki burda Ermenilerin yaptığı katliam vede soykırım az değil..Şimdi Dünya’nın gözleri önünde her gün Filistinlileri soykırıma tabii tutan İsrail’i durdururdu.
Neden durdurmuyor İsrail’in soykırımını:Çünki ABD nin İrail stratejik ortağı vede orta doğu petrollerinin bekçisi.Burada şu kadar Filistinli ölmüş hiç ama hiç önemli değil ABD için.Burada kaç varil petrolün olduğu önemli
Buradan şu noktaya gelmek istiyorum;ABD başkanının ne diyeceği hiç ama hiç de önemli değil,ama bir şeyi demeyeceğini çok iyi biliyorum o da "TÜRKLER 1915 YILINDA SOY KIRIM YAPMIŞTIR"Demeyecektir neden?
1-Obamada biliyorki böyle bir soykırım mevcut değil..
2-ABD nin şu andaki çıkarları Türkiye’yi karşısına alamayacak kadar önemli.
3-Hepsinden önemlisi ise tanısa ne olur tanımasa ne olur.Gelip Türkiye yi işgalmi edecek.Buyursunlar gelsinler.Irakta satılmış birkaç kürde güvenerek gittikleri bataklıltan bu gün çıkamıyorlar.Belki Türkiyede de bir kaç satılmış bulabilirle ama Bir bütün olarak bu milleti satın almaları vede esir etmeleri mümkün eğildir.Şayet böyle bir niyetleri varsa 1918 çanakkale savaşları tarihini iyi okumaalarını salık veririm.
NOT:YUKARDAKİ RESİMDE KİMİN SOYKIRIM YAPTIĞI DAHA İYİ GÖRÜNMEKTEDİR..İŞTE ERMENİ VAHŞETİ..