- 1290 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
?...
.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
YORUMLAR
hocam kaynana gelin kavgasında bence anlayış çok önemli..
her iki tarafda anlayışlı olmalı...şimdiki gençler fazla uçarı..bizim zamanımızda kaynanaya laf etmek çok zordu..Kaynanalarda susuyor diye gelini incitmemeli diye düşünüyorum..Yani tek kelimeyle anlayış çok önemli..sevgilerimle..
kader_48can tarafından 4/24/2009 9:39:36 AM zamanında düzenlenmiştir.
Herkes kendi dünyasına çekilsin...
Bazen bu çekilmeler de sorun olabiliyor. Müdahale etmezsin sahip çıkmadınız bize diyor gençler.Müdahale edersin karışıyorsunuz diye tepki veriyorlar..Aslında karışık, hem de çok karışık bir noktayı kaleme aldınız ancak; bu kadar kolay
değil bu sürtüşmelerin çözümü..
Birbirini değiştirmeye uğraşmasa insanlar sorun yok.Saygı unsuru önemli bu konuda.
Her iki tarafında saygı sorunu olunca işin içinden çıkılmıyor..
Yalnızca gelin-kaynana arasında değil, toplum içinde en büyük sorun saygı ...
Saygının olmadığı yerde sevgi, sevginin olmadığı yerde ise saygı barınmaz...
Dediğim dedik çaldığım düdük, kargadan başka kuş tanımayan bir mizaca sahipse kişi zor anlaşılır, zor kaynaşılır..
Böyle olunca da kopmalar kaçınılmaz olur ..
Selamlar..