DENİZ FENERİ
KÜÇÜK
HIRSIZLAR ;
EL
FENERİ
KULLANIR
BÜYÜK
HIRSIZLAR;
DENİZ
FENERİ
Sevgili dostum Ahmet UMUT’un ’’Deniz feneri’’ adlı şiirine yazılmış yorumumdur..
YORUMLAR
Sayın mahzun prenses;sizdeki suçlayan dili de beğenmedim.Sayfamda bu tarz yazıların olmasını istemiyorum.Çünkü bu tarz,tartışma ortamını yok ediyor.Karşılıklı anlaşılma yolunu tıkıyor.
Ne sizin ne de ö.ç.m nin tavrını sağlıklı ve yararlı bulmuyorum.Toplan red eden veya toptan kabul eden anlayış
resmi idiolojinin okullarda uyguladığı yöntemdir.Bu tarz sorunları çözmez, aksine arttırır..İkinizin de suçladığı veya övdüğü konuda görüş belirtmeme müsade etmiyorsunuz.
İkinizin de düşüncesinin ötesinde üçüncü bir düşüncenin olbileceğine inanmıyorsunuz.''Ya benden yanasın ya da ondan yanasın''anlayışından vaz geçerseniz ve ö.ç.m özür dilerse ,bende görüşlerimi yazacağım....Saygılarımla..
Şu ö.ç.m. ye de söylemeden geçmeyeceğim...
-Yazık sana adam gibi oku/araştır/bilmiyorsan sor/öğren..
_Sözde ergenekon derin devlet tarafından yaratılmış ve de tüm M.Kemalistlerin önü kapanmak istenmiştir.Hala delil yok/hala iddia yok/hala savcı Zekeriya Öz...yani Fethullah'ın yetiştirdiği adam.
-Yuh olsun sizin gibi fanatiklere uyumağa devam edin/allah sizi gaflet uykusundan uyandırmasın..
-Ama kanlı noel/kanlı pazar Nevyork olaylarını irdeleyin bakın devletin zirvesinin adı nasıl geçiyor.
Ayyuka çıkmış hırsızlıklar ve Türkiyem........
-Yazsam roman olur derler ya sevgili yazar /bizimkisi daha da başka /yazsam rezalet...sussam rezalet....
--Devletin malı deniz/yemeyenler....????
ve işte o günler an be an yaşanıyor.Tek farkla büyük çalanlar 3 ay/simit çalanlar 8 yılla yargılanıyor.
-az da/öz nefis bir taşlama........