- 1980 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SAHTE AŞKLAR
Hayat elinde bir sabun gün geçtikçe eriyip biten. Sadece kaybedilince kıymeti bilinen.Ne yazık ki gün geçtikçe keşkelere sığınanlar olduk artık . Zamanında gereğini yerine getirmeden korkak,pısırık bir o kadar da ukalaca tavırlar takınan.Sevdiğine üstün gelebilmek ,dediğini yaptırabilmek için türlü türlü kılıklara giren hayvanlar olduk adeta.Düşüncesiz ,onur kırıcı .Namı değer etrafa hastalık yayan keneler gibi.İstediğini alıncaya kadar yapışıp kalan. Sonrada kanını son damlasına kadar emip seni yüzüstü bırakan. Geriye bakmadan ne hali varsa, görsün diyenlerden olduk adeta.
Bu devir aşkları çıkar aşkları oldu artık .Ne sen üzülünce üzülen ,ne de sen ağlayınca ağlayan var artık.Üzülünce sana destek olacağına, gülüp geçen.ağlayınca da sarılıp öpeceğine ,çekip gidenler var artık.
Ya sadece ,teninin sıcaklığı peşinde olanlara ne demeli. Bir gecelik yada bir senelik ne farkeder. Kafasında sadece tenin yer etmişse ,düşüncelerin bir anlamı yoksa sevgi neki..Allahım; ya işi gücü, paranı yiyip bitirme çabasında olanlar .Bunlara da halk arasında tabiri caizse derler ya jigolo. İşte onlardan da karınca misali türemiş etrafta .Yaş sınırı varmış. Gülüyorum o bile yaş sınırı içinde yirmi üç ve yirmisekiz yaş arası daha fazla rağbet görüyormuş. Ne hallere düştük.
Ya bumu aşk,bu mu romantizm bumu kara sevda nerde ninelerimizin anlattığı aşklar tutkular.Devir bu devir. Bu hale getirenlerde bizler.
Ben aşkı o puslu tozlu sadece saflığın olduğu tepelerde yaşamak istiyorum.Ben aşkı çıkarsız tahir olmadan sadece zühre olarak tatmak istiyorum.
EMİNE KURT/RİZE
YORUMLAR
"Ben aşkı o puslu tozlu sadece saflığın olduğu tepelerde yaşamak istiyorum.Ben aşkı çıkarsız tahir olmadan sadece zühre olarak tatmak istiyorum."
....
bir hikaye(hikaye değil aslında başımdan geçen bir hadise)
.....
bir arkadaşın babasıyla konuşurken...aklıma evde bozuk olan -yeni aldığım- kaset çalar gelince...
_Abi,dedim tanıdığın tamirci var nı?Kaset çalarım bozuldu onu götüreceğim.
_Yok .dedi...ama ne gerek var eve yakın birisine götür..
_Abi güvenemiyorum.Bir kaç kez götürdüm..şuyu var buyu var diyerek ederinden fazla masraf çıkartılar.
...
_Oğlum dedi en sonunda..Ona güvenme buna güvenme.
Nasıl yaşayacaksın burda.O zaman git dağ başında yaşa.
**************
Yukardakı sözünüzü okuyunca bunu hatırladım..
...
Derin düşününce adama da hak verdim.
Gerçekten hiç kimseye güvenemezsek nerde yaşayacağız?
...Dağ başına gidemeyeceğimize göre...
kazık yiye yiye ..yani deneme yanılma usulu ile
birilerini bulacağız....veya
fedakarlık edip bazı şeyleri sineye çekeceğiz.
...
yazınızın tümüne katılıyorum
güzel bir paylaşım.
...fransızcada çok sevdiğim bir terim var
C'est la vie......Hayat bu......amlamında
....
artık avunacak bu kaldı elimizde.
...
selamlar