- 755 Okunma
- 13 Yorum
- 0 Beğeni
14 - KOPYA
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Onur BİLGE
Vakit ilerledikçe, kantinin önünde yapmış olduğumuz toplantıda olanlar, birer ikişer vedalaşıp evlerine, yurtlarına gitmeye başladılar. İhsan, Orçun, Mahir ve Ahmet’le biraz daha kalıp, viraneyi nasıl mamur hale getirebileceğimiz konusunda sohbete devam edecektik ama üçünün sorunları boylarını aşmıştı.
Dedenin yanından koşarcasına gelmiş, ilk derse ucu ucuna yetişmiştik. Matematikti hocası aksi mi aksiydi! Üstelik iki ders üst üsteydi ve sonra da istatistik sınavı vardı. O nedenle çok yorgunduk ama Ahmet’le ben sevinçliydik. Çünkü istatistik sınavlarımız çok iyi geçmişti ve organizasyon ödev notlarımız da yüksek gelmişti. Böylece iki dersin sıkıntısını daha üstümüzden atmış olmanın mutluluğunu yaşıyorduk.
Organizasyon ödevi aylar öncesinden verilmişti. Titizlikle hazırlamıştık.
1001 GECE ÖYKÜLERİ - 1
SEMİRAY - LİMAN YAYINLARI
KİTAP TEMİN ADRESİ: M. Şerikan KARA : 0 536 275 90 15
YORUMLAR
öyle çok ki okul yıllarımıza dair hatıralarımız , hatıladıkça hem özleriz hem de gülümseriz biz neymişiz, neler yapmışız diye...
sanırım yaş itibariyle de en keyif veren zamanlarımızdı okul yıllarımız ve arkadaşlarımız...
kendi adıma konuşacak olursam o zaman ki arkadaşlıklarımı hiçbir zaman ki arkadaşlığa ve dostluğa değişmem...
bence o zamanlar herşeyin en saf haliymiş yaşanan...
bu anıları böylesine güzel bir dille kaleme alıp-okutmak ayrıca bir maharet istiyor...
teşekkür ederiz, okuması çok zevkliydi...
dostça...
Yazıyı okurken sonuna gelene kadar kendi anınız olarak okumuştum. Sonuna geldiğimde anladım bir öykü olduğunu. o kadar gerçekçi ki... Sanki bizlerden birisinin başından geçmiş kadardı, yaşadık eskide kalan o günleri. Zaman zaman biz de kopya yolunu seçtik okul yıllarımızda, ama lise çağlarında sonu başarısız da olsa bu kadar detaylı bir şeyi hiç denemedik. Öykü çok güzeldi... Tebrikler.
yıllarca yaşadığımız gördüğümüz öğrenci diyaloglarının samimi bir anlatımı...tebrik ederim...ama bu kopya işi yaş iş ya...herkes de becerenez.maharet ister vallahi.be böyle bir şey yapacak olsam hocalar görmese de kendim bir şekilde "ya baksanıza kopya çekiyorum" diye sırıtırım herhalde...selamlar..