- 786 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
SON DALGA NE ZAMAN?
Ergenekon adı verilen bu olay ve bir şeyler adına Türk milletine empoze edilirken dalga dalga ortaya çıkan, faşist, baskıcı, insanlara korku saran içi boş bir eylemdir.
Bu eylem legal olarak değil illegal olarak gerçekleştirilmektedir.
Dün alınanlar Askerler ve gazetecilerdi...
Türk milletinin büyük değerini yıpratmak adına…
Ardından sivil toplum örgütleri seçildi
alınan sendika lideriydi...
Bu gün alınanlara bakıyorsunuz
toplum için var olan, insanlara kendini adayan, fikir insanları ve bilim adamlarıydı.
Suçsuz yere alınan ve adına da Ergenekon denilen
Ve hala dalga dalga gelip 12. dalgaya ulaşarak hala ucu açık tutulan ..... ?
Askerden, siyasetçiden, sendikacıdan, sivil toplum örgütleri yöneticilerinden ve bilim adamlarından başka daha kimlerin alınacağıydı artık.
Düşünüyorum, bir çıkış yolu bulamıyorum. Gerçek olan bir şey var ki bu günkü siyasi otoriteye karşı olan herkes bu grubun içine girecek onun için ucu açık diyorum. Amerikan gladyatörünün bir oyunu, hazırlanmış bir tezgah, bu tezgahında Türkiye sorumlusunun baş oyuncusu Fetullah Gülen hocadır.
O konuşuyor dalgalar geliyor, o konuşuyor Türkiye yıpratılıyor! …
O konuşuyor ABD güdümlü Faşist gladyatörler bıyık altından gülüyor…
Belli olan şu, Faşizmimin ayak sesleri! ...
Faşizmin ayak sesleri kendini iyiden iyiye hissettirmeye başladı. Artık büyük bir kesim olan korkutulan ve yıldırılarak sindirilmiş halka yönelecektir.
Bunu bu duruma getirenlere yazıklar olsun diyerek şiddetle KINIYORUM...
Bir devletin derin devleti olmalı. Derin devleti olmayan bir devlet ayakta durması ve bekasını sürdürmesi mümkün değildir de ondan. Eğer bu gün ABD dünya jandarmalığını yapıyorsa işte bunun sayesinde yapıyordur. Dün Osmanlıdaydı bu gün ABD’de.
Birinci dalgadan itibaren içeriye alınarak yargılananları, artık bu saatten itibaren yürekten destekliyorum.
Neden derseniz?
Ergenekon denilen olayın son dalga kurbanları halk olarak bizler olmayalım diye...
YORUMLAR
Ziya ağabey; aydınlık fikirli ve güzel duygulu bir insansın..Temiz kalplisin ayrıca...Gelelim yazına....Öncelikle şunu bilmeni isterim; ben mevcut iktidarın taraftarı falan değilim..Bizin sizin hepiimizin ortak bir yanılgısı var üstad....Öncelikle bizim fikrimize mensup bir iktidar partisi böyle operasyonlar yapsaydı bilmem bu kadar tepki alırmıydı ? Mesela Deniz BAYKAL , Başbakan olsaydı, bu operasyonları yapsaydı, bu kadar tepki olurmuydu ?Doğruyu yapanın alacağı tepki, bize olan yakınlıgıyla değil, haklılgıyla ölçülmeliydi oysa...Senin doğrun, benim doğrum gibileridnen basitleşmemeliydi bu olaylar...Bana göre, ERgenekon suç işleyen bir örgüttür..Suç işlemiştir..Ergenekon, bizim Osmanlı dan gelen Derin devlet yapılanmamız değildir..( bkz Tunar ÇALIŞKAN / kim bu ihtiyarlar ) Daha önce bunu yazmıştım...Farklı değinmiştim ama yazmıştım...Derin devlet yapılanması böyle işlemez...Hedefine kah Uğur MUMCUu yu , kah Abdullah ÇATLI yı alan bir sisteme Derin devletimiz diye sahip çıkamayız üstad..Bu laiklik değil ki ? Apo ile resim çektiren adamların üstüne , Atatürk yaşasaydı giderdi kanımca..Şunu da belirteyim...Şu an süren operasyonlara ABD bir şekilde müdahil.Ama kontrol onun elinde değil...kontrolü elinde tutan gücü yazacagım kısmet olursa...Helikopter düşüren, kanas kullanan, savaşlar çıkaran bir olgu var karşınızda..Keşke üç beş eşkiya olsaydı...Bu güç Savcı Zekeriya ÖZ e '' yakında kapının önüne koyarlar bizi '' dedirten güçtür...Yazacagım bir iki güne üstad...SEvgiyle kal...Grşmk üzere Allah a emanet ol...
Ülkenin hekimin yok sayan mı?
Dalan mesela kendi hastahenesi için dünyada başka örneği yok diyordu.Şimdi o bahsettiğiniz ABD de, kalp operasyonunu bitirdi, dişlerini bile tedavi ettirmeye başladı.
Ha bir de burada soluğu Amerikan hastaheanesinde alan İLhan selçuğumuz vardı sahi.Niçin haberalın hastahanesine gitmedi ki acep. Ya da Saylan gişbi çapaya koşuyoluna gitmedi:)
Çocukça benzetmelerle yaşanan süreci kavramamız çok zor.Şüpheli bulunup mahkemelerce kimi tutuklu kimi tutuksuz yargılananlara bakıldığında zamanında ülkenin nerelerini elegeçirmiş olduklarını dehşetle izliyoruz.Oralardan kazınmaları sıkıntılı ve sancılı oluyor elbette.Ama ülkenin selameti için şart.
Şu kadarını bilmenizi isterim ki Türkiye artık eski Türkiye değil/taşlar yerinden oynadı.Cumhuriyetin temel ilke ve değerlerinden kalan pek bir şey de yok hani...
-Bizler bundan sonra neyin mücadelesini vereceğiz ? Bizim olduğunu sandığımız ama her yönü ile satılmış bir Ülkenin mi/Kanlı pazar Nevyork olaylarına adı karışmış tepedekilerin yönetiminde ki dış bağımlılığınmı..? Ülkemin hekimlerini yok sayıp emperyal güçlerde tedaviyi benimseyen o Babalar gibi sattım/satıyorum diyenlerin mi..? ekmek kavgası içindeki vatandaşın hallerini kulak ardı edip/Obama ya özenti trilyonler değerinde özel makam uçağı aldıranların mı..?
-İnancımız olan hukuk ta bile hukuksuzluk yapanların mı..?
-Yerel seçimlerde bile irdeledikçe akıllara durgunluk veren sahtekarlıklarla kapmaca yapanların mı..?
Vlhasıl öyle çok yazmak gerekir ki...
yazarak nereye kadar başa çıkıldığını da /sevgili İlhan Selçuk'tan-Mustafa Balbay'dan-Erol Manisalı ve diğerlerinden öğrendik.
Susmak lazım....
-Neden mi.....??????
-Çünkü Silivri Cezaevi 10.000 kişi kapasiteli olarak yıllar öncesinden tasarlandı ve şimdi hepimiz için hayata geçirildi..
sevgili Ziya uzun bi süre susmak istiyorum.....
Tuncay Özkan, Perinçek, Veli küçük Sahte kimlikle yakalanan emekli paşalar, bomba, silah yakalatan birtakım askerler, devletin savcısını katleden sivil emekli asker karışımı örgütçüler ,mafia babaları, geçmişin tetikçileri, "on güne kadar geliyorum" diyen Bedrettin Dalanlar, "şu ingilizceyi bir kapayım gelicem" diyen Çömezler.Güzel ekip hakikaten.
Onlarla ortak sivil toplum kuruluşu eylemleri düzenleyen sendikalar, ADD; ÇYDD, "Biz kaç kişiyizciler".
Hepsi hepsi saygın ve de çok değerli insanlar elbette.
Allah başımızdan eksik etmesin hepsini.
Hepsine sendikacılıktan, işçi sendika kesintilerinden dağlar kadar servet yapmayı nasip etsin inşallah.