sessizlik
sessizlik en güzel şey ve sessizlik en değerli olandır...bazı zaman karmaşıktır ama çoğu zaman işe yarayandır.paylaşmamaktır kısaca.kendi kendine kalmak istemendir...uzayıp giden dakikilarla boğuşmak ve herkesse rağmen çığlık atmaktır belkide.
sessiz kalınca insan; iletişim kopar,bütün anlaşmalar karmaşıklaşır ve zorlaşır.sesssizlik çöktüğü zaman mevsimler hep aynıdır aslında zaman hep aynı zaman ... söylenmemiş sevgiler,savunulmamış haklar,paylaşılmamaş duygular...ne diyor şair:sevdiğini söylemek için ölümümü bekledin..işte kimi zaman da böyle pişmanlıklara gebedir.
ama hayat kurtarır bazı zaman.duymayı istemediğin şeyleri duymassın.o zaman ’sahte’mutluluklar senin olur.düzeni bozmazsın!hep söyleyenindir doğrular sen sessis kalarak hak verirsin hep ve hiç incitmeyen olursun en derin yaraları sen alsanda.güzel şey vesselem sessislik de bir de sesssiz kalmak olmasa!!!
YORUMLAR
evet sessizlik güzel bıktık artık gürültüden patırtıdan vır vır konuşmalardan atalarımız boşa dememişler söz gümüşse sukut altındır diye yerine göre sessiz kalmak karşındakini çıldırtabilir ama sessiz kalacam diye hakkını da yedirmemen gerekir kutlarım kaleminizi sessiz arkadaşım
evet sessiz kalmak olmasa,sessizlik güzel,
sessiz bırakılmamak ama sessiz kalmak,dileğiyle..
yani sesler hep olsun,ama biz sessiz kalmayı tercih edenlerden olalım..
kısa ama çok anlamlı satırlardı kutluyorum..
saygı ve selamlar...
işteöylebirşey tarafından 4/18/2009 11:51:08 PM zamanında düzenlenmiştir.