- 1039 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
leman
Leman dergisinin bir mizah güldürü dergisi olduğu aşikardır da bir ülkenin en üst mevkisinde yer alan başbakanını bile mizah anlayışına alet edebilirsiniz belki ama
bu belli sınırları aşmamak koşulu ile...
Tayyip Erdoğan’ı severim yada sevmem ayrı konudur..
Bu resim ülkemizin bugünkü başbakanını sevmeyenler/beğenmeyenleri için müthiş bir espriymiş gibi algılanabilir..Ancak burda kantarın topuzunu kaçırmış Leman
dergisi bence...Bir ülkenin başbakanı böyle tasvir edilir mi yahu....Fena halde yadırgadım bu durumu..
Bilmiyorum mahkemelik olur mu işin ucu da...Gerçek, insanların onu hazmetme yetisine göre eğilip bükülmez.
Kimisi Atatürk Tüccarıdır.Kimisi Din Tüccarı.Önemli olan bu sahtekarlıklara karşı insanları bilinçlendirmektir.
En güzel rejim, din ve vicdan özgürlüğü tanıyan demokrasidir.
Türkiye Cumhuriyeti için en uygun rejim, tüm toplum katmanlarının benimsediği demokratik ve laik düzendir.
Amerikan Başkanı’nını eşşek olarak karikatürize ettiler defalarca..
İngiltere Başbakanı’nı maymun, palyaço..vs olarak çizdiler.
Fransa Başkanı için vibratör tiplemesi yaptılar.
Bunlar hemen aklıma gelenler.. Mizahı ciddi bir iştir ciddi yapıldığı sürece herkesi her istediği gibi kullansınlar malzeme olarak..
Elbette ki kedi olarak çizildiğinde mahkemeye veren Sn.Başbakanımız yine mahkemeye verecektir Leman dergisini. Uzun zamandır Leman satın almıyorum.. Yarın unutmazsam alayım da ödeyecekleri tazminata az da olsa katkım olsun.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.