---egzozsuz günlük-4---
hayatım uçup gidiyor günlük.
tutamıyorum ki zamanı.zaman amansız,apansız yol alıyor her an.her an ayrı bir günüm eksiliyor ömrümden.anlıyor ve görüyorum bunu.ama üzülürek.ama ah çekerek içim içim.
içim içim durmak bilmez giden saati,durdurmamak acizlik katıyorum varlığıma.
oysa zamanla yarışmak,zamanı geçmek benim hayalim.bu hayalime ne olacak?hiç gerçekleştirmeyecek miyim bu ütopyamı?
ütopyalar imkansız hayaller olarak kalmak zorunda mı?ben bu kuralı bozmak istiyorum.BOZUP dünyaya armağan etmek istiyorum egzozsuz günlük.
anlıyor musun beni,ışık hızında olmak ve insanlara yaranmak İSTİYORUM.
SAHİ EGZOZ,çok mu şey istiyorum.
sen bari susma,suskun kalma.
ADAR
18-19 NİSAN 2009,
YORUMLAR
sevgili Adar...
gercek olabilecek hayellerimize dört elle sarilmamiz tabikide cok önemlidir ve kolaydan pes edilmesinden yana degilim...
ama bazi hayllerin gerceklesmesi imkansiz, ancak zaman kaybidir bence ve insanoglunun en cok gaflette oldugu seylerden biridir ZAMAN...
zamana karsi yarismazsin ama zamani planli olarak en iyi sekilde lehimize degerlindirebiliriz, dolu dolu yasayabilirsin...
ve unutmaki ne planlarsak planlayalim muhakkak her arzu edilen, plan yapilan da gercek olmuyor... nihayetinde takdir edilen yasanmak zorundadir...
düsünürsen, kimin hayalleri yokki kendine göre... bu dünyada varsin bazi hayellerimiz gercek olmasin...
düsünelesi bir yaziydi, tebrikler...
sevgilerimle...