Tarihin prensesi
Nuran lisemin en güzel öğretmeni.Merak etmeyin lisede sevdalı değildim o devreyi çoktan aşkmıştım kendi çapımda tabi hani bilirsiniz ozamanlarda erkekler kendinden olgun kadınları severler.Benim çok şükür o tarz şeylerim olmadı.Beni büyülüyen tarihi kendi yaşamış,ozamanda hüküm sürmüştü sanki içindeydim o anlatırken olayların akıcılığı bambaşkaydı.Herkezin bir kopya zamanları olmuştur eğtim çağlarında.Benimse bir kere oldu olmaz olaydı çöktüğüm ,ezilip ,büzüldüğüm oan halen gözümde canlanır kızarır elmacık kemiklerim.
Aslında çalışmıştım sınava yeterli görmediğim noktaları telafi olsun diye yine kendimden yetersiz bir yönteme başvurdum.Cahillikmi diyim yoksa sınıftakilere havamı bilmem evet ben nuranın dersi kopya çektim evet o benim cesur yürek ben,cesurluğum pek dayanmadı yalnız ilk dakkalarda gayet güzeldi zaten hazırlarken aklıma işlenmişti sanki bilgiler.Ama malasef işlerken aklıma birde elime işlemişim tükenmezimle,sınav sesiz sınıf herkez birşeyler yapma ,yazma çabasında bende yazıyorum evet ben bu soruyu biliyorum cevaplıyım hızımdayım.Taki o yanıma gelene dek,ismimi zikretti azından ne güzel bir söyleyişti o yanıma oturdu usulca ve benden beklemidiğim sorusunu cevaplamamı istedi.Yapamadım ama yapmak zorundaydım nasıl bir duyguydu rabbim yere selamımı söyleyin birazdan dibinde olcam der gibiydim.Açtım avuçlarımı gördü herşeyin bittiği andı ama olsun buda bana güzel bir ders oldu.Seni seviyorum hocam nuran ne güzedln.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.