Eski Bir Eroin Satıcısıyım.. Kendim Ettim Kendim Buldum... UYUŞTURUCU - CAN AKIN
NEW YORK EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ SİCİL KAYITLARINDA BULUNAN 16 YAŞINDAKİ BİR GENÇ KIZIN,
UYUŞTUCU KULLANDIKTAN SONRA SUÇ MAKİNASI OLUP 2 YILDA NE HALE GELDİĞİNE BAKIN...
NARKO TEROR "UYUŞTURUCU" Narkoterör
LÜTFEN UYUŞTURUCU VE ALKOL KULLANMAYINIZ…
ÇOCUKLARINIZI VE AİLENİZİ BU DÜNYADA YALNIZ BIRAKMAYIN…
EYALET BAŞSAVCILIĞINA
CERAHİM NO ; 2006/41
12.3.2006 günü Eyaletimiz Karakolu’na müracaat eden x eyaleti nüfusuna kayıtlı Txxx asıllı O.C nin, on üç yaşındaki öz kızı A.C nin evine gelmediğini beyan ederek, kızının aranıp kendisine teslim edilmesini istemesi üzerine yapılan tahkikat ilişikte sunulmuştur:
A.C (13 yaşında) yolda yürürken polis ekiplerimiz tarafından bulunmuş ve doktor muayenesine gönderilmiştir. Yapılan muayenede; alkolsüz olduğu, saat durumuna göre altı hizasından kızlık zarının daha önceden bozulduğu ve arkadan yeni fiili livata yapıldığı doktor raporu ile tespit edilmiştir.
Alınan İfadesinde MAGDURE A.C :
Okul çıkışında Axxxx asıllı Z.Y ile tanışıp arabasıyla birkaç defa gezdiğini, kendisine pahalı hediyeler aldığı ve kendisine aşık olduğundan kendi rızasıyla isteyerek oto içersinde bakireliğini verdiğini, ancak bundan sonra ailesine ve okul arkadaşlarını söyleyeceğim tehdidiyle kendisine eroin verdiğini ve daha sonra alıştığını ve bazı adreslere eroin götürmek için kendisini kullandığını ve ayrıca dört şahsa kendisini pazarladığını ve yolda erkek kardeşi ile giderken sanığın otomobili ile önüne çıktığını kendisine arabaya alarak araba içersinde zorla fiili livata yaptığı kendisinin yolda ağlayarak giderken polisler tarafından alındığını beyan etmiştir.
Alınan İfadesinde MAGDUR N.C (8 yaşında)
Sanık Z.Y’nin arabasına ablası A.C yi zorla aldığını ve gittiğini söylemiştir. Eve geldiğinde durumu babasından sakladığını, çünkü ablasının arkadaşı olduğunu beyanla birkaç defa kendisini okul önünden alarak ablasının yanına götürdüğünü çok para verdiğini son gidişinde ise arabanın arkasında zorla kendisine fiili livata yaptığını bildirmiştir. Alınan doktor raporunda "anüsünde sekiz büyük yırtık olduğu sırtında iki adet ısırma izine rastlanılmış olup, zorla yapılmıştır. Darp ve cebir izine rastlanılmıştır." şeklinde ifadeler mevcuttur.
Alınan İfadesinde SANIK Z.Y : (24 yaşında)
Ev ve iş yerinde yapılan aramada iki kilo EROİN bulunmuş nöbetçi eczane tarafından tartılarak vezin tutanağı tanzim edilmiştir.
Yapılan soruşturmada sanığın okul önlerine eroin satmak için gittiği; gözüne kestirdiği A.C ile ilişki kurduğu ve zorla otosu içersinde tecavüz ettiği; erkek kardeşine de tecavüz ettiğini; A.C’yi zorla eroine alıştırdığını buradan kazandığı parayla geçimini sağladığı, ayrıca 4 kişiye para karşılığında eroin aleminde A.C yi satarak XXX plakalı aracı satın aldığı anlaşılmıştır. Bunun üzerine araç zapt edilmiştir.
Davacı babanın alınan ek ifadesinde eski bir eroin satıcısı olduğu, cezasını çektiği anlaşılmış olup;
Sanık Federal Yüksek Mahkeme kararıyla Axxxx Ceza Muhakemeleri Usulu Kanunu’na göre serbest bırakılmış, ancak adliye çıkışında davacı O.C tarafından xx marka xxx seri nolu tabancayla öldürülmüştür. Daha sonra davacı da intihar etmek suretiyle yaşamına son vermiş,
ikametgahında yapılan aramada kızı A.C ve oglu N.C de ölü olarak bulunmuştur. Yapılan kriminal inceleme neticesinde; çocukların davacı babaları tarafından tabanca ile öldürüldüğü anlaşılmıştır.
Duvarda "Eski Bir Eroin Satıcısıyım.. Kendim Ettim Kendim Buldum" yazısına rastlanmıştır.
Olayın kapatılarak, ilişikteki seksen dört evrakın arşive konulmasını arz ederim…
CAN AKIN
************************************************************************************************************
ÇOCUK VE GENCE ÖRNEK OLMA
Çocukların her gün karşı karşıya kaldıkları anne baba tutum, davranış ve ilişki biçimlerinin; onların eğitiminde çok önemli bir rol oynadığı bilinmektedir. Aile ilişkileri, çocuklar için, davranış biçimleri ve insan ilişkilerinin öğrenildiği bir sahne oluşturmaktadır. Madde kullanım konusunda da, benzer mekanizma işlenmekte olup; çocuklar, anne babanın maddeler konusundaki tutum ve davranışlarını gözlemlemekte ve benzer şeyleri uygulamaktadır.Toplumda, anne baba başta olmak üzere, öğretmenler ve diğer etkili yetişkinlerin madde kullanımı konusundaki tutum ve davranışları; çocuk ve gençler için çoğu kez kavram karmaşası yaratmaktadır. Çocuk ve gençler, zararlı etkisi kesin olarak kanıtlanmış olan sigara ve alkol gibi maddelerin, neden erişkinler tarafından kullanıldıklarını tam olarak kavrayamamakta; kendilerinin de bu ve buna benzer maddeleri kullanabileceği düşüncesi oluşmaktadır. Anne babalar, her ne kadar, çocuk ve gençleri bağımlılık yapan maddeler konusunda uyarsa da; kendi sergiledikleri davranış modelleri, mantıklı uyarılarından çok daha etkin olmaktadır. Bu nedenle, anne babaların, kendilerinin kullanımı konusundaki tutum ve davranışlarının nasıl olduğunu irdelemeleri gerekir. Örneğin alkol, sigara, ilaç kullanımı konularında bu maddeleri kullanma nedenleri, sıklıkları, bu maddelere gereksinimleri, kullanıp-bırakma paternleri, bu alandaki güçlülük ve zayıflıkları gibi özelliklerin hepsi önem taşımaktadır. Çocuklar, anne babanın davranışlarını görerek öğrenir, anne-babanın birbirlerine olan tutum ve davranışlarını da kendilerine örnek alır, sorunların çözümünde anne babanın davranışlarını kopya ederler.
AİLE İÇİ EĞİTİM
Eşler arasındaki ilişkilerin her zaman çok pürüzsüz olması beklenemez. Zaman zaman sürtüşme, anlaşmazlık ve tartışmalar da olması doğaldır. Önemli olan, anlaşmazlıklar karşısında, eşlerin olaya yaklaşımları, birbirlerine karşı davranışları ve çözüme ulaşmada izlenen yolların nasıl olduğudur. Anlaşmazlıklarda eşlerin karşılıklı oturup konuşabilmesi, her iki tarafın da kabullenebileceği bir çözüm yolu bulabilme becerisi önem taşımaktadır. Hiç sorun yokmuş casına olayları görmezden gelip sahte bir uyum içinde yaşıyor olmak, hep birinin boyun eğmek zorunda sağlıksız bir ilişki biçimini sürdürmek, sorunların çözümünde çocuklara sarılmak ya da çatışmayı onların üzerine yansıtmak sağlıksız iletişim modelleridir. Çocukların eğitiminde eşlerin beklentileri, istekleri, rolleri, sorumlulukları, yönlendirmeleri, eğitime yaklaşım biçimleri kuşkusuz birbiriyle tümüyle aynı paralelde olmayabilir. Ancak, temel konulardaki eğitim anlayışında, tutarlı ve uyumlu bir birlikteliğin sağlanması çocuklar adına önem taşımaktadır.
Ne Yapmalısınız?
Öncelikle uyuşturucu kullanımına yol açan ortamlardan uzak durmalısınız. Kötü örneklerden (İdoller) kaçınmalı, onların parıltılı ve şaşalı yaşantılarına aldanmamalısınız. Uyuşturucu kullanımına başlamanın en büyük sebeplerinden olan deneme isteğinden kendinizi uzak tutmalısınız. Size bedava uyuşturucu teklif eden "bir kere kullanmadan bir şey olmaz" diyenlere kanmamalısınız. Sorunlarınızın çözümü uyuşturucu kullanımıyla sağlanmaz. Uyuşturucuya sığınmamalısınız. Çevrenizdeki arkadaşlarınızda uyuşturucu kullanımına zemin hazırlayan ortamlardan uzak tutmalısınız. Enerjinizi milli ve manevi değerlere sosyal faaliyetlere yönetmelisiniz. Model şahsiyetlerin bozukluğunu aklınızdan çıkarmamalısınız.
Sevgili Gençler!
Sevincinizi, üzüntülerinizi aileniz büyükleriyle paylaşınız. Sizin en yakın dostunuz sizin için her şeyini fedaya hazır aile büyüklerinizdir. Onlara karşı dürüst olunuz. Onlardan hiçbir şeyinizi gizlemeyiniz. Onlara güveniniz.Problemlerinizi anlatınız, tek başına çözüm bulmaya kalkmayınız. Onlar sizlerden daha deneyimlidir. Onlardan korkmayınız. Kimin problemi yok ki? El birliğiyle her şey çözülür.
Uyuşturucu ÇÖZÜM değil ÇÖZÜMSÜZLÜKTÜR. E.G.M
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.