Dua'larına Duacıyım
Yarim sevildiğini bil
Bu taş sana ithafen yazıldı
(Ben mi nerdeyim?
Gidişinde aranan cevaplardayım
Yokluğuna yazılmış mısralardayım
Daha somut bişey söyleyeyim
Avcundaki soğuk kara toprağım)
Bilirim yerimi yakıştırmadın,
Şaşırdın,yakındın,fazlaca kızdın,
Yer istedin toprağıma sarıldın
Sana "Yer yok" yarim
bilmem anımsar mısın?
Sen giderken söyledin ben gelişine yazdım.
Belki son mısralarımın yazıldığı soğuk taş inandırır seni sevdama.Gittin ya ben seni hiç beklemedim ben savdamı ispatlamak peşindeydim.Kıpırtısını beklediğim dudakların gel demeliyken,usulca yaklaşıp unutursun derken,sen arkanı dönüp giderken, yandı mevsimler.Senin olsun binbir rengiyle ince bedenlerde yaşanan yalancı aşklar,zamanı belli olmayan kara kışlarda yağan beyaz karlar ve göç vaktini şaşırmış,ucuz bakışlara simge olmuş göçmen kuşlar. Senin olsun benim olmayanlar..
Sahip çıkmadığın sevdamın örtüsüdür toprak.Göz yaşların bitince usulca kalk,gözlerinin yol verdiği pişmanlıkların teninden süzülüp düşmesin toprağıma, sana dair birşeyler bırakmadan git.
Avcundaki toprağı aldığın yere bırak bu defa benden birşeyler almadan git.
Kulağına birşeyler fısıldamak isterdim,hani belki bende sana usulca unutursun derdimm.Kal demezdim, sana yer yok derdim,tüm bunları kinimden söylemezdim sadece toprağımın hakkını ver isterdim.
Anlamadım ki zaten benim çok geldiğim şehirler nasıl oldu da sana yettiler?
Sen sana adanmış hayatı kafi görmedin ben ihtimaller türettim,türettiğim ihtimallerde bekledim ve ihtimalde olsa beklemekle yetindim.Bu şehirde terk edildim şimdi bu şehir benimm.Toprak benim,hava benim, su benim,bu beden sana değil bu şehire gelin.
Hadi bakalım git şimdi gelini elinden alınmış damatlar gibi,dondurması yere düşmüş çocuklar gibi.
Gitmeden son bir itiraf....
(Son çünkü biliyorum bir daha gelmezsin, beni bırakırken hiç bir daha ki seferi düşünmedin,beni görme telaşını düşmedin.)
Sen beni hiç sevmedin...
Oysa ben sen giderken elinde ki bavulu kıskandım..Beni bıraktın onu aldın.
Ne toprağım,ne şiirim, ne aşkım,el açtığın dualarım..Dua’larına Dua’cıyım.