- 1983 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
EFENDİM'E ARZUHAL(S.V.V)
*** EFENDİM’E ARZUHAL
Bismillahirrahmanirrahim.
Esselâtü vesselâmü aleyke ya Resulullah! Esselâtü vesselâmü aleyke ya Habibullah!
Esselâtü vesselâmü aleyke ya Seyyide’l-evvelîne ve’l-âhirin, veselâmün ale’l-mürselîn.
Efendim! Yüreğimin nehrinden Sen çağladın.. O mübarek ismin çağladı.. sessiz dalgalar misali; öylesine duru.. öylesine saf ve gül kokulu….
Seni anmak bir lütuftu Rabbimden bize bahşedilen.. Senin sevdanı duyabilmek ruhumda ve ismini her duyduğumda tüylerimdeki İlahi ürpertiye şükretmek bile Seni sevmenin en güzel yanı..
Göremesek de o gül yüzünü.. yaşayamasak ta Asr-ı saadette hep özlemini duyduk o hidayet nuruyla doğan güneşli günlerin..Seni yaşamak Senle olmaktı aslında..içtiğim suyu yudumlarken; her anımda senin sünnetini hatırlarken; seni yaşamaktı seni duymak..Yürüyüşün,oturuşun,kalkışın,yaratılanlara merhametle davranışın kısacası her şeyinle örnek almaktı hayatını Seni yaşamak..
Sana layık bir ümmet olamasak da üzüldüğünü hisseden ve Seni derinden seven yürekler var Efendim:! ! ..Rüyada bir kez görebilmek için Seni; her şeyini feda edecek gönüller var Efendim..Ashab-ı kiram misali Seninle olmak Seninle dolmak vardı belki de.. Ömrümüzün en nadide en bahtiyar en şerefli anları olurdu o anlar..Şimdi bizse; köhne zamanların, mum ışığı hakikatlerin, haramların hoş görüldüğü, imanın elde bir kor misali yakıp kavurduğu, bahtsız bir zamanda yaşıyoruz..Öyle bir zaman ki,düğüm düğüm’ kor alev.. haksızlık diz boyu.. Nefse köle yürekler ve ağlayamayan gözler kuru secdelerde hep bir şeyler eksik.. Gözyaşı rahmet ve geri dönülen tövbeler..
Özledim öyle özledim ki,bahara hasret çiçekler gibi..suya hasret çöl misali..her andığımda Seni göz yaşlarım şahit olur yüreğimin hasretine..Yutkunamadığım anların burukluğunda, silemediğim yaşlarımla Seni anıyorum Efendim.! .Sultanım! binlerce salat Sana.. Ne olur sana layık ümmetini arasına kat beni de..Mahşerde onca kalabalığın içinde, senin için pişmanlıkla sevdayla süzülen damlalarımdan tanır mısın beni.? .Yoksa yüzüme bile bakmaya cesaretim yok Mahcubum aczi yetim ve günahlarımla senden nasıl Şefaat dilerim..Ne olur unutma yüreğimdeki sevdan hatırına,gözlerimdeki yaşlar hatırına, unutma beni hatırla nolur hatırla Efendim..Uzaktan da olsa bak bir kez yüzüme.. mahcubiyetimi gizleyemem bilirim Sana seslenmeye bile yüzüm yok Efendim! selamlarımı gönderiyorum asırlar sonrasından ben Züleyha olamadım olamadım Efendim! ..İçimdeki nehirler hep o yöne aksa da, bu dünyanın tutsaklığına esir düştü acizliğim..Ne kadar çabalasam da,Sen tutmazsan elimden uçurumlardayım Efendim! ..Ne olur tut ellerimden..
Gönlümün nağmelerinden arzuhalimi sundum Sana..içimde baharın bir parça ümidiyle Şefaatinle Seninle cennette vuslata ermek nasib olsun..Seni görmeden Seni seven ümmetini cennet-i alada bekle bekLe bizi Efendim! ..gül kokulu Efendim! ..Sana sonsuz salat ve selam olsun..
Esselâtü vesselâmü aleyke ya Resulullah! Esselâtü vesselâmü aleyke ya Habibullah!
Esselâtü vesselâmü aleyke ya Seyyide’l-evvelîne ve’l-âhirin, veselâmün ale’l-mürselîn.
Züleyha Özbay Bilgiç
Kütahya
2009-04-16
hicran dergisi birincilik ödülü .
**SENSİZ AĞLAYAN GÜLLERİN HÜZNÜ YÜREĞİMDE...****
Züleyha Özbay Bilgiç
kandiliniz mübarek olsun. dualarda buluşmak ümidi ile.
YORUMLAR
Evlada hürmet Ataya hürmettir evlada eziyet ataya eziyettir.GÜNÜMÜZDE YAŞAYAN GÖNÜL DOSTLARININ KIYMETİNİ BİLİRSEK EFENDİMİZE HÜRMETİMİZİ GÖSTERMİŞ OLURUZ.iNŞALLAH ŞEFATİNE NAİL OLANLARDAN OLURUZ.SAYGILARIMLA
...
Sana seslenmeye bile yüzüm yok Efendim! selamlarımı gönderiyorum asırlar sonrasından ben Züleyha olamadım olamadım Efendim!..
İçimdeki nehirler hep o yöne aksa da, bu dünyanın tutsaklığına esir düştü acizliğim ...
Ne kadar çabalasam da, Sen tutmazsan elimden uçurumlardayım Efendim!..
Ne olur tut ellerimden...
...
Rabbim şefaatlerine layık eylesin. Güle sevdalı Gül yüreğin nadide satırlarıyla huzur bulduk... Selam ve dua ile...
Esselâtü vesselâmü aleyke ya Resulullah! Esselâtü vesselâmü aleyke ya Habibullah!
Esselâtü vesselâmü aleyke ya Seyyide’l-evvelîne ve’l-âhirin, veselâmün ale’l-mürselîn.
Ne olur sana layık ümmetinin arasına kat beni de ..
İnşaallah...
Sayın Bilgiç;Yazınızı okumaktan aldığım hazzı anlatamam.
kaleminiz hep yazsın...sevgilerle kalın.
saygımla...
her asırda her geçen zaman dilim bu hasreti büyütüyor ve kapanmaz yaralar açıyor içimde
''deki eger Allahı seviyorsanız resulüne ittiba ediniz''
onu sevme şerifine nail olmak ne mutlu
kalemin aciz kaldıgı duyguların tarifiten yoksun oldugu bu çalışamnızı cani gönülden en kalbi duygularımla tebrik ederim
Esselâtü vesselâmü aleyke ya Resulullah! Esselâtü vesselâmü aleyke ya Habibullah!
Esselâtü vesselâmü aleyke ya Seyyide’l-evvelîne ve’l-âhirin, veselâmün ale’l-mürselîn.
selam ve dualarımla
gelll ey merhameti derya........ dürri yekta
nazarına muhtacızzzzzzzzzzz
Esselâtü vesselâmü aleyke ya Resulullah! Esselâtü vesselâmü aleyke ya Habibullah!
Züleyha kardeşimizden kutlu doğum haftasına binaen çok güzel bir yazı okudum. Allah(c.c.) kendisinden razı olsun.
Güllerin efendisi, alemlere rahmet için gönderilen
tüm insanlığın son elçisine senenin her haftasından
binlerce salat olsun.
Ümmetini şefaatinden mahrum etmesin inşaAllah.Amin
Değerli Bacım;
3/31- De ki: “Eğer Allah’ı seviyorsanız bana uyun ki, Allah da sizi sevsin ve günahlarınızı bağışlasın. Çünkü Allah çok bağışlayandır, çok merhamet edendir.”
33/21- Andolsun, Allah’ın Resülünde sizin için; Allah’a ve ahiret gününe kavuşmayı uman, Allah’ı çok zikreden kimseler için güzel bir örnek vardır.
Esselâtü vesselâmü aleyke ya Resulullah! Esselâtü vesselâmü aleyke ya Habibullah!
Esselâtü vesselâmü aleyke ya Seyyide’l-evvelîne ve’l-âhirin, veselâmün ale’l-mürselîn.
Saygım ve Dua ile ..