- 856 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
ey benim kederi kara,gözyaşı mavi,sırdaşı deniz arkadaşım...dertlerimi denize anlatırım diyordun ya...işte bak görüyorum....dalga değil şu süzülen... yaş...yorgundu ve dudakları mühürlü.sırrı ele vermeyeceğine yeminli..bir yanı yaralı...üzerinde adın vardı.ben dostuyum dedim.sen dostu olsaydın efkar denize akmazdı dercesine sustu.yavaş yavaş yanaşıp önümde durdu....efkarın sahilime vurdu arkadaş....
efkarın sahilime vurdu arkadaş...
Aynur Hanım harika bir yazıydı.paylaştım çok keyif aldım,daldım,hüzünlendim.DENİZ benimde tutkumdur.yüreğinize sağlık...kaleminiz daim olsun...saygılarımla...
''açıldı mavi geminin yük boşaltan olukları...ve efkar denize aktı...çevreciler görmedi bu olayı,lakin görseler de pankart açmayacak ve belki onlar da ağlayacaktı.sahil güvenlik, güvenemezdi kendine...öyle ya!keder gemisi bu..sahibi dahi başedemeyip denize salmıştı. ''
Mükemmel bir yazı...Tebrikler..
Hani olur ya biri bulur diye
Kendimi şişeye koyup attım denize
Bu dalgalı hayatım bana kimden hediye
Bilmem şimdi nerdeyim hangi yöne akışım
Bir bakmışın oltana vurmuşum arkadaşım ..
A.E.
Biliyor musun suyun buharlaşıp uçtuğuna,ilk bulutta tekrar yeryüzüne döküldüğüne inanmıyorum artık.
az önce vapura binmek için sahile indim...senin dediğin gibi dalgalara baktım, sesinden anlam çıkartmaya çalıştım.hareket eden bütün nesneler durdu,denizden başka bütün konuşanlar sustu.martıların sessiz uçuşları ne gökyüzüne ne denize yakışıyordu ama biçare, onları da susturdum...dalgalar çekindi benden.yabancıyım tanımıyorlar ve onlar her insana güvenmiyorlar artık ya...bir müddet deniz ve ben bakıştık öylece...
önce kendi aralarında konuştu dalgalar...denizce...utandı belki de.onlarca insan benim gözümün görebildiği çerçevede ona bakıyordu...derken biri denize bir küllük döktü limandan...elimdeki sigarayı sakladım arkama...deniz ben attım sanmasın diye...sen neden utanıyorsun bizden deniz ana, yerlerde sürünüyor olsan da bizden sürüngen değilsin.kaldır başını utanma,bırak biz senden utanalım...
ufuklar sanki bir metre ötedeydi.sanki gökle denizin birleştiği yerde garip olaylar, insanın göz perdesinden geçemeyecek kadar ruhani şekiller vardı.onlarca insandık korkuluklardan denize bakan,fakat , bir benim gözlerimdi ufuklara takılan.
güneş son ışıklarıyla cilalarken denizin üstünü,gözlerimden bir dalga geçti...artık görüyordum.çok uzak bir sahilden efkar yüklenmiş, denizin görünmez gemileri yanaşıyordu limana. mavi...küçük zerreciklerden oluşan gemiler.yaklaştılar,yaklaştılar ve gördüm.o zerrecikler gözyaşıymış meğer..mavi gözyaşları...
açıldı mavi geminin yük boşaltan olukları...ve efkar denize aktı...çevreciler görmedi bu olayı,lakin görseler de pankart açmayacak ve belki onlar da ağlayacaktı.sahil güvenlik, güvenemezdi kendine...öyle ya!keder gemisi bu..sahibi dahi başedemeyip denize salmıştı.
eğilip sordum,tüm sahilleri gezdiniz mi böyle...hayır dedi,içine keder karışmış gözyaşından dalga...hayır...bizim, ayağa gidişimizde elbet bir hayır vardır.. senin de gözyaşların sonsuza akar ve senin de gözyaşların mavi...ve sen dostun için bir dilek diledin dün gece...aramaktansa boş adreslerde gündüz gece,sana geldik...
ey benim kederi kara,gözyaşı mavi,sırdaşı deniz arkadaşım...dertlerimi denize anlatırım diyordun ya...işte bak görüyorum....dalga değil şu süzülen... yaş...yorgundu ve dudakları mühürlü.sırrı ele vermeyeceğine yeminli..bir yanı yaralı...üzerinde adın vardı.ben dostuyum dedim.sen dostu olsaydın efkar denize akmazdı dercesine sustu.yavaş yavaş yanaşıp önümde durdu....efkarın sahilime vurdu arkadaş....
efkarın sahilime vurdu arkadaş...
bu kadar güzel bir yazıya, ancak kendisiyle yorum yazılabilir.
yazarının kaleminden mürekkep eksik olmasın.
selamlar içten saygılar.
ey benim kederi kara,gözyaşı mavi,sırdaşı deniz arkadaşım...dertlerimi denize anlatırım diyordun ya...işte bak görüyorum....dalga değil şu süzülen... yaş...yorgundu ve dudakları mühürlü.sırrı ele vermeyeceğine yeminli..bir yanı yaralı...üzerinde adın vardı.ben dostuyum dedim.sen dostu olsaydın efkar denize akmazdı dercesine sustu.yavaş yavaş yanaşıp önümde durdu....efkarın sahilime vurdu arkadaş....
AYNURCUĞUM YİNE GÜZELDİ ..YİNE YAKICIYDI..TEBRİKLER CANIM..YAZMAYA DEVAM..SEVGİLER..