- 1052 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
babam'a
her geçen gün biraz daha eksildi cebindekiler.göremediğin,anlayamadığınhala ilk gün ki gibi gördüklerinin ne kadar değiştiğini fark edemedin,yada kabullenemedin.hergün biraz daha kırdın,daha da değiştin.suçladın bazı zamanlar benim şefkat ,ihtiyaçla baktığım o kaca dağın,huzur bulduğum kahramanım bana,sevgiye sefkate muhtaçmı olucaktı.
kabul edilemez bu.peki nasıl elimden alabilirdi onu hayat,nasıl koparalirdi beni ondan.bu kadar içime işlemişken,bu kadar sevmişken nasıl alıcaktı elimden.bu kadarmı vicdansız bu kadarmı acımasız.evet baba ben çaldım cebindekileri yapıcaklarını,sevinçlerini,hüzünlerini,emeğini ben almıştım..bilmeden,ben doldurmuşum cebime..ama bilmiyodum ki ben büyüdükçe senin küçüldüğünü.
ben aynaya bakınca bir sivilce için ağladığımda senin aynaya her baktığında artan herbir çizgi için dahada üstüme düştüğünü.ellerinin nasırlastıkça buruştukça dahada ısındığını.saçların beyazladıkça eskiyi arıyacağımızı.
her günün sonunda sensizlik korkusuyla uyuyacağımı,bu gün görebilicekmiyim onu diye telaşla yatapımdan kalkıp odanaın kapısını aralayıp seni izliyeceğimi.
kızmanı,bağırmanıiherşeyime karımşmanı özliyeceğim.
pazarları menemen yapıp soğan kavurmanı..ne kada nefret etsemde özliceğimi..bana hiç sarıladığın sevmediğin zamanların acısını eksikliğini ne kadar duysamda yaptığım kaprislerin ne kadar boş olduğunu.aslında benim için cebindeki her gn her saniyeyi
feda edecek kadar sevdiğini..
özür dilerim,
seni anlayamadığım için.
izin ver şimdi tekrar cebine doldurayım aldıklarımı.
şimdi izin ver seni tekrar tekrar,hiç kaybetmeden yaşayayım..