- 661 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
hayatınızda saglık nerede
merhaba dostlar ilk kez bi konu hakkında ya zı yazıyorum duygularımı paylaşmak istedim sizlerle....
Bu gün herzamanki bi gün olarak başladıknöbete.
Bizler alışıgız hastalara ama gelen hastalar alışamıyo hastalıklarına kabullenemiyolar niye benim başıma geldi diye üzülüyolar bunalıma giriyolar ve bu stresi bizde gün ve gün onlarla yaşıyoruz .AMA bu gelen bi cocuktuben ondan bahsetmek istiyorum sizlere, bizler daha da üzülüyoruz belki ailesinden coktükeniyoruz bitiyoruz gelen yedi yaşında hayata başlamamış gün görmemiş ama amansız bir hastalık gelip onu bulmuşmasum bi cocuk, o ailenin yerinde kimse olmak istemez diilmi eminim ama acaba saglık calışanlarının yerinde olmak istermiydiniz ????
Düşünün gün yirmi dört saat o cocugun cektigi acılara ortaksınız ve ne yapsanız o cocugu teselli edemiyosunuz ANLIK TESELLİLER BUNLAR SONRA GENE HÜZÜNE BIRAKIYO YERİNİ KENDİ COCUGUNUZDAN DEGERLİ BİR YERE GELİYO GÜN GECTİKCE SİZDE ERİYOSUNUZ ONUNLA GÖZ GÖRE GÖRE ONUN CARESİZLİGİNE .
Adı MUSTAFA daha yedi yaşında tanıştık konuştuk onunla sobet ettik oyun oynayalım dedim yap bozdolduralım senle olur dedi kücücük yüregi ile sevindi ,güldü yüzü bir an durdu ,baktı bana dedi ki sonra BANA neolucak apla dondum yutkundum iyileşeceksin mustafa diyebildim sabret bu tedavi süreci bitecek sende eve gideceksin oyun da oynayabileceksin koşacak coşacaksın acı dolu günler biticek dedim KENDİ SESİM DE BANA YABANCI VE YALANCI OLARAK GELSEDE BÖYLE SÖYLEYEBİLDİM....yüzümdeki sahte gülümsemeyle .
ALLAHIMA SORUYORUM BAZENDE İSYAN EDİYORUM NEDEN DİYORUM BU COCUGUN GÜNAHI NE DAHA YEDİ YAŞINDA KALAN ÖMRÜNÜ HASTAHANE KÖŞELERİNDE BİTAP GECİRECEK KOŞAMICAK OYNAYAMICAK ACI HAYATI İŞTE O HERKESTEN İYİ ÖGRENECEK vadesi yetene dek cilesi bitmeyecek .....
bu yüzden cıkacak canımıza eziyet etmeyelim hayatımıza acı gelmeden yaşıyalım el veredigince hayatı kıymetini bilelim saglıgımızın koruyalım yoksa dert gelip kapıyı caldıgında vakit cok geç olabilir hastalıgın stresi bizleri hepimizi tüketir biranlık mutlulugun bile tadını cıkaralım vakit cok geç olmadan ..............
saglık nerde huzur orda
saglıcakla kalın
saygılar
YORUMLAR
ALLAHIMA SORUYORUM BAZENDE İSYAN EDİYORUM NEDEN DİYORUM BU COCUGUN GÜNAHI NE DAHA YEDİ YAŞINDA KALAN ÖMRÜNÜ HASTAHANE KÖŞELERİNDE BİTAP GECİRECEK KOŞAMICAK OYNAYAMICAK ACI HAYATI İŞTE O HERKESTEN İYİ ÖGRENECEK vadesi yetene dek cilesi bitmeyecek .....
bu yüzden cıkacak canımıza eziyet etmeyelim hayatımıza acı gelmeden yaşıyalım el veredigince hayatı kıymetini bilelim saglıgımızın koruyalım yoksa dert gelip kapıyı caldıgında vakit cok geç olabilir hastalıgın stresi bizleri hepimizi tüketir biranlık mutlulugun bile tadını cıkaralım vakit cok geç olmadan ..............
hüzünlendim içim sızlandı doğrusu...
allah kımseye böylesı dert ve acı vermesin...
biz insanlar hayatı doyasıya yaşamak varken,çekilemz hale getirip birbirimize zehir ediyoruz bazen..değer mı hiç kaç gunluk dunya bu....
yüreğine sağlık..güzel bir konuya değinmişsiniz....
kutlarım...sevgimle....