- 814 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
DÜŞ KUYUMDAN 2
GECENİM...
tam gün batımında kafanı kaldırıp bakarken gördüğün ilk yıldızım... sana usulca göz kırpan...
tam üşüdüm derken içine oturan ateş, yada üzerini örten annen... sıcağından kendini alamadığın kömür sobasıyım gürüldeyen...
çocukluğunda biriktirdiğin gazoz kapakların, ucunu koparmaktan kendini alamadığın sıcak ekmeğim...hiç bir şeye değişmem dediğin rugan ayakkabılarınım baş ucunda duran... giymeye kıyamadığın...
diline dolanan şarkı, ezberin olan ince bir latifeyim... sevgini söylemenin bilmem ki kaçıncı yoluyum hatırlamaya çalıştığın...
dizine yatırıp uyutamadığın kadınınım... bam teliyim gitarının, sık sık kopan...
yada duymaya en alışkın olduğun alkışım, seni hep yüce tutan...
hayatının kıyısından girmeye çalışan bir senaryoyum belki de en acısından...
dudak büküp iç geçirdiğin bir son baharım kışa hazırlanan...
ellerini yağmura teslim ettiğin yarinim... hala öyle görüyorsan...
göz yaşınım akıtmaya zorlandığın anlarda içine oluk oluk akan...
seni seviyorum demelere inat, seviyorum ama gidiyorum diyenim an be an...
işte bunlar sana düş kuyumdan...
şarkılarla veda ediyorum yine ardından...
YORUMLAR
Böylesi bir güzelliğe çok sevdiğim bir Şiirden alıntıyla cevap vereyim.
Sen bir el uzanışıyla aydınlanan yeni ay mısın
Geyik resimleriyle kabarık her köşen
Geyik derisinde akan ilk nehir
Bir el uzanışıyla
İlk sokağın ağzında kaybolursan ağlayacağım
Leylaklarla akrepler gözlerine bakıp insan olurlarsa
Çocuk cennetinde günahların ilkini sen işliyorsun demektir Suna
Parlayan denizler gürültüsüz şiirler kapanan kapılar sana
gök taşlarını getiriyorlar
Seni sayıklıyor
Denemesi yanlış yapılmış ilk ok
Sezai Karakoç