BİTMEYEN ÖZLEM(2)
Gidişinin ardından 12 yıl geçti.Bu yıllar geçerken ben dahada büyüdüm.Acılar olgunlaştırır misali, olgunlaştım.Sana yazmak değil.Senle konuşmam lazım baba.Bir tek senle dertleşmek istiyorum.Belkide seni çok özledim.....
Önce annemdem bahsedeyim..Senden sonra çok mutlu olamadı.Her fırsatta senden bahsedip.Sana olan aşkını,sevgisini anlatır oldu.Birde dizlerinde ağrıları çok fazla..Sabahları yine erken kalkıyor.Benim uyumamada kızıyor.’Aynı rahmetli babansın diyor’...Biliyorum ben sana çok benziyorum.zaten sende en çok beni severdin değilmi baba..
Senden sonra Serkan’da evlendi.Gelinin adı Didem.İlk okul öğretmeni.Keşke tanısaydı seni...Üç çocukları oldu.Büyüğü Yağız Bora,İlk okul 4 ’e gidiyor.Hemde basketbol oynuyor.İkizlerde var.Baran’la,Batu..Çok tatlılar.Onların cephe mutlu.Merak etme.
Hatırlarmısın baba Tuğçe doğduğunda dedeliği kendine yakıştıramamıştın da,Bey baba dedirtmiştin.Sen hala tuğçe’nin Bey babası,sonradan katılanların dedesi oldun.Tuğçe Erzurum’da Antrenörlük ve spor yöneticiliği son sınıfta okuyor.Sen çok seversin okumayı,okutmayı biliyorum....
Senden sonra bir kızım daha oldu.Adı Yaren Naz.Orta bire gidiyor..Keşke tanısaydı seni,benim sevdiğim gibi sevseydi..Ama sen en çok beni severdin değilmi baba..
Ali ’dende bahsedeyim...’Ekmeğini taştan çıkartır ’derdin ya..Hep güvenirdin.Üniversiteyi bitirdi.Özel bir şirkette çalışıyor.Onuda evlendirirsek,Ailemiz biraz daha büyüycek..Sen yoksun ama..
Buralardan haberler böyle.Yalnızlık dolu,hasret dolu yıllar geçti,geçecek.
Seni çok seviyorum baba,çokta özledim...