- 2348 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
İZMİR 2
SENSIZLIĞIN SON DEMINDEYIM.SAHILDE OTURMUŞ SENİ DÜŞÜNÜYORUM.DENIZDEN YUNUZ ÇIKSA GÖRMEM YANİ.....
SABAH ERKENDEN KALKTIM.SICACIK UZANDIM KUMSALA ŞEMSIYENINI ALTINDA BAKARKEN ISKELEYE DEDIM Kİ BİR GECE IDDIAYA GİRMİŞTİN BENİMLE ’’ GECE DENIZE GIREMEZSIN’’ DIYE AKLIMA GELDI BAK OH OLSUN KIYAFETLERLE NE GÜZEL DENIZE ATLAMIŞTIM. NE KORKMUŞTUN AMA YUZUNU GÖREN ARABA ÇARPTI ZANNEDERDİ.BENIMLE UĞRAŞMA DEMİŞTİM SANA ATLARIM...ÖZELLİĞİMDİ YAPAMAZSIN DENINCE NEDEN DERİM ’’YOKMU BENIM CESARETIM AKLIM ELLERIM’’ OH OLSUN NE GÜZELDI GECE DENİZE ATLAMAK ORADAN ÇAY BAHÇESINE GEÇİP KUMPİR YEMEK GECE ÇAY İÇMEK HEMDE HESAPI SANA ÖDETMEK...OH OLSUN...BİR KEREDE DAHA HATA YAPIP IDDIAYA GİRMEDİN BENIMLE İYİ OLMUŞ OH OLSUN NE GÜZELDİ O GECE YUZUNDEKI ŞAŞKINLIK BEN NE YAPACAM HALLERİ ARKASINDAN ATLASAMMI TAVRIN AMA ATLAYAMAMIŞTIN KORKMUŞTUN GECEDEN KARANLIK SULARDAN...
ŞİMDİ OTURMUŞ MAZIYİ ANIMSIYORUM KAH GÜLÜP KAH AĞLIYORUM.^
AYRILIK BÖYLE BİR ŞEY SEVENLERI ARKADANDA BIRAKMA BÖYLE BİR ŞEY BIR TARAFTAN GÜLDÜRÜRKEN BİR TARAFDAN AĞLATIR....HAYALLER SENİ BIRAKIP GELDİM YAZ YAĞMURLARI ALTINDA AĞLADIĞIMI GÖRMEDİN...
SENİ DÜŞÜNMEK NE GÜZEL ŞEY...DEMEK Kİ HALA YAŞIYORUM.
YORUMLAR
Ah...be...CANNNN..Anılarda kalmış bir ruhla yaşamak ne denli zor ve de ızdırap vericidir yaşamadan bilinmez ki.İzmir anılarımızın,hatıralarımızın yükünü mütemediyen çekip durur,ne günahı var dı ki güzelim İzmir'in.Hepimizin kaleminde adı geçer....selam dosta gelsin...selam İzmir'e.Unut demeyeceğim bu sana ihanet olur....Hatırla yeniden yaz dost.