Erkek olmak zor iş...
Eğer evli bir erkek iseniz işiniz zor,çünkü hem eşiniz işiniz oluyor,hemde çelıştığınız iş.
Çalıştığınız işteki zorlukları bir şekilde göğüsleyip aşabilirsiniz ,sizden istenenleri tam yapılmadığı durumlarda size bir imada bulunsalar veya kızsalar veya işten çıkarsalar,yeni bir işte çalışma ihtimaliniz var.
Evdeki iş öylemi hayır sizin başınızda kendini her işte mesul gören yani patron zanneden bir eş vardır,şu böyle olmalı yapmasan dırdırdır... yaparsın ,niye daha iyisini yapmadın gibi tenkitler.
Bir de biz erkeklerin en önemli işi bayanların (eşimizin) anlam ve önemi olan günlerin yıl dönümü,Bizim evlilik yıl dönümümüz 11 nisanda başlar 26 temmuzda biter yılda 3 gün niye böyle,11 nisan da dini nikah tarihi, 14 nisan resmi nikah tarihi ve 26 temmuz düğün tarihi.
Bunun yanında eşimin doğum yıl dönümü ettimi unutulmaması gereken tarih 4 gün,birde çoçukların doğum yıl dönümü ikide çoçuktan yılda 6 gün unutulmamalı ve hediyesiz geçilmemeli.
Bu nedir kardeşim ya,bırakında işimizi yapalım ,eve gelirsin,
- canım yemeğe yardım edermisin,
- ne oldu hayatım ,
-e rahatsısım,
yahu bu hastalık bizim eve evlendiğimiz gün misafir geldi sonra o gün bugündür evde.
Erkek olmak zor iş vesselam...
YORUMLAR
Ah şu erkekler..
Hep şikayet ederler..
Her gün ev iş yapan kadınlar ne yapsın..Bir gün kadın dışarıda çalışsın siz içeride çalışın..Çocukları bakar,yemeği de yapar hanımınızı beklersiniz.Bakalım ev hanımlığı ne kadar kolay..Kutladığınız günlere gelince,eşinizin yanına bir gülle gitseniz ne kadar düşünceli olduğunuz anlaşılır..Yılda 5-6 defa hediye almak sizi çok yormuş anlaşılan..Sevdiğiniz birilerine küçük hediyelerle mutlu etmek sizi yazı yazdıracak kadar yorduysa ben bir şey demiyorum..sevgilerimle..
ben bir kadin oldugum halde bazi kadinlari anlamiyorum ve bu yazinin büyük bir bölümünü hakli buluyorum...
rica edersin yardim ederse ne ala etmedi diyede düsman olumaz diyr düsünüyorum...cevremde cokca sahit oluyorum... zorlan yaptirilan islerden ne fayda görürler bu hanimlar bilmiyorum...
...
bir cogu erkkekler evlerine özleyerek degil mecburiyeten geliyorlar ama nereye kadar...
karsilikli saygi sevgiden önce gelir ve herkes görevini bilip yaptiktan sonra sorunda cikmayacaktir eminim...
ALLAH ; kadini ve erkegi birbirini tamamlayici olaark yaratmistir bizede buna uymak gerekir/yakisir...
biraz espili ama güzel bir yaziydi, herkes payina düseni almistir eminim...
sevgilerimle...
Artık özel günleride akılda tutmanın kolay bir yolu var cep telefonuna kaydediyorsun istediğin zamanda seni uyarıyor. Yani biz kadınlar için kafanızı yormanıza gerek yok siz cep telefonunuzu şarja takmayı unutmayın yeter :))
Size zor gelen işi'de eşi'de bırakabilirsiniz ???
FİRUZAN1610 tarafından 4/16/2009 12:43:33 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bunun yanında eşimin doğum yıl dönümü ettimi unutulmaması gereken tarih 4 gün,birde çoçukların doğum yıl dönümü ikide çoçuktan yılda 6 gün unutulmamalı ve hediyesiz geçilmemeli.
Bu nedir kardeşim ya,bırakında işimizi yapalım ,eve gelirsin,
- canım yemeğe yardım edermisin,
- ne oldu hayatım ,
-e rahatsısım,
yahu bu hastalık bizim eve evlendiğimiz gün misafir geldi sonra o gün bugündür evde.
Erkek olmak zor iş vesselam...
katıldım
yazınıza çok.