- 1262 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
KEMİKLERİN SAHİBİ
KEMİKLERİN SAHİBİ BELLİ:HAYVANLAR
“Ergenekon soruşturmasında asit kuyularında cesetler olduğu iddiasıyla insanlar gözaltına alındı.Kemikler incelendi ve...
Cizre’deki kuyularda yapılan kazılarda kemikler bulunmuştu. O kemikler incelendi ve ortaya şoke eden sonuç çıktı. Cizre’nin Kuştepe köyünde yapılan kazılarda bulunan 20 kemik parçasının hayvan kemiği olduğu tespit edildi. İstanbul Adli Tıp Kurumu, Cizre ilçesindeki kazılarda bulunan 20 kemik parçasıyla ilgili incelemesini tamamladı. Kurum, hazırladığı raporu soruşturmayı yürüten özel yetkili Diyarbakır Cumhuriyet Başsavcılığı’na gönderdi. Adli Tıp Kurumu raporunda, kazılarda bulunan 20 kemik parçasının hayvan kemiği olduğu belirtildi.”
Yukarda basından alınan haberde yazılanların üzerinde çok ciddi şekillerde durmak gerekiyor.
Öncelikle sonucun bu şekilde tespit ve tayin edilmesi oldukça manidar.Hem geçmiş hem de gelecek açısından da ayrıca değerlendirilmeli.
Bazı dertler vardır tabip olsa da bir deva bulmaz.
Bazı durumlar vardır.Türkçe deyimle aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık misali.
İnsan beyni vücudun en hassas bölgelerinden biri.Öyle garip özellikleri var ki.
Mesela bazı insanlar sadece duymak istediklerini işitirler.Onlar için sesin ne rengi ne ahengi vardır. Sadece kendi seslerini duyarlar çünkü.Veya kendi sesi zannettiği seslere yamanır gider bir ömür boyu.
Mesela bazı insanlar vardır.Onlar için uzun, orta, kısa vadeli plan yoktur.Sadece günlerini kurtarma hesabı yaparlar.Bugün handa yarın seyranda sonra da mezarda biter yolculuğu böylelerinin.
İnsan diyor ki bu iddia sahipleri bir kuşkuyu dile getirdi.Araştırılması gerekirdi muhakkak.Ama bu kuşkuya sarılıp onlarca haber,onlarca köşe yazısı,onlarca televizyon yorumu yapan aydınlar aynı derecede özür dilemek için aynı yayınları yapmaya ne zaman başlayacak?
Cevap hazır:Hiç bir zaman.
Haklarında açık ya da gizli olarak yalana dayalı haber yapılan kişi ve kurumların halk katındaki itibar kaybını ,kıyımını,katliamını kim düzeltecek?Yargısız infazdan şikayetçi olanlar en ufak fırsatta bu zalimliğin tadını çıkarmak için dudaklarından salyalar aktığının ve insanlık hücrelerini erdemsiz bıraktıklarının farkında değiller mi acaba?
Gıybet,hased,iftira,dedikodu,yalan gelmiş geçmiş bütün kültürlerde bütün felsefelerde,bütün dinlerde ,günümüzün bütün ahlak anlayışlarında olumsuzluk,insanlık dışı davranışlar olarak kabul edilmiştir.
Kemiklerin sahibini adli tıp yetkilileri raporları ile tespit ettiler.Sonuç ortada.
Bütün tezlerini bu alan üzerine kuran ,bu yolla iftira kampanyaları yürütenler en ufak bir şüphe duymaya gerek görmeden kesin inançlılar-.çıkan sonuçtan sonra en azından kendi okuyucularından dergileri ,gazeteleri vasıtasıyla,izleyici ve dinleyicilerinden televizyon ve radyo aracılığıyla aynı düzeyde ve tonda özür dileriz ,yanıldık,bu kadar ön yargılı olmamak gerekiyor.Sizden ve bütün kamu oyundan özür dileriz,derler mi acaba?
Cevap hazır değil mi?
Elbette hayır.
Çünkü amaç bir gerçeği ortaya çıkarmak değil.Amaç hakka hukuka ,insanlığa ,ve insanlık erdemine hizmet değil sanırım.
Sinan YILMAz
YORUMLAR
sayın idare68
yazıda askeri yönetimleri alkışlayan veya alkışlamayan herhengi bir açıklam fikir beyanı yok.Yazıda vurgulanan adli mekenizmanın işleyişi de deği zaten.Yargı en büyük güvence.
yazıda tamamen ahlak dışı olarka malzeme klullanımı ve insanlık onurunu linç girişimine duyulan tepki var.
yorumunuzu bu anlamda değerlendirmek isterim
TÜRKİYEDE OLAN ASKERİ İHTİLALLERİN NASIL GERÇEKLEŞTİRİLDİĞİNİ HEPİMİZ BİLİYORUZ.BİZİ BİRBİRİMİZE KIRDIRARAK HUZURSUZLUK ÇIKARTMAK ARKASINDAN DA SİZE HUZUR GETİRDİK DEYİP HÜRRİYETİMİZİ GASPETMEK.BABAM VE OĞUL FİLMİNDE NE GÜZEL İŞLENMİŞ.BU MİLLET NEREYE GİTTİ DİYE ÇIRPINAN ADAM SOKAKLARDA KİMSE YOK.BU HAYATI ÖZLEMİŞ İNSANLAR OLABİLİR.BU İŞTEN ÇIKARI OLANLAR DA OLABİLİR AMA BU MİLLETİN HEP ZARARI OLMUŞTUR.SÜREKLİ GERİYE GÖTÜRMÜŞTÜR.HEPİMİZ BİLİYORUZ.TÜRKİYEDEKİ TERÖRÜN TIRMANIŞINI.BUNLAR HEMEN TÜREMEDİ.FAİLİ MEÇHUL CİNAYETLERİN AKABİNDE İNSANLAR KENDİLERİNCE SİLAHA SARILDI.KİMDİ DEVLETTEN ÖTE DEVLET GİBİ ASIP KESENLER BUNLARA HESAP SORAMAZSANIZ KARŞINIZA TERÖR ÜSTÜ TERÖR ÇIKAR.SONUÇ KANUNSUZLUK KİME YAPILIRSA KÖTÜDÜR.KANUNUN İSE BİR KİTABI VARDIR EN AZINDAN KİTABA UYDURMAK ZORUNDADIR YA KANUNSUZLUĞUN KİTABI VAR MIDIR?