cennetim ol
CENNETİM OL
Geleceğimi aydınlatan çelimsiz bir mum ışığı ol. Ölüme hazır bu sefil beden gerekirse enseme inen o soğuk demir parçası sen ol. Kanımın sakin sakin vücudumdan çıkışını izlet bana.
Tut elimi.
Kokunu çekeyim içime aldığım son nefesle birlikte. Üşürüm belki. Sarılırım üstüme atılan toprak yığınına sen sanarak. Titrer yüreğim, avazı çıktığı kadar adını haykırır Azrail’in yüzene baka baka. Dilimin ucuna gelir söyleyemediğim sevgi sözcükleri. Son bir çaba ile elim gider saçlarına belki. Belki kalbimin son atışları konuk olur kulaklarına. Ve yağmur yağar yanaklarıma ıslanırım.
Yuvasından ilk kez çıkmaya çalışan bir kuşun çelimsiz kanat çırpınışları hâkim üzerime, gözlerime sinen bir küçük umut tanesi ol. Özgürlüğümü yaşamama izin ver çıplak bedeninin üzerinde ve alıştırmaya çalış dudaklarımı nem yüklü sevişmelerde başrolü üstlenebilmeleri için. Savaş. Düşlerimde binlerce kanser yüklü anı saklı benim. Ötenaziye mahkûmsa bu beden, damarlarımda gezinen acemi ölüm şurubunun ismi sen ol. Tereddütlerini yanına almadan dolaş kalbimin ücra köşelerinde. Şahsına ayırtılmış yüzlerce gelecek yüklü hayal bulacaksın girdiğim tüm sevişmelerde. Sahip çık onlara. Eğer girmeyeceksen rüyalarıma anlamaya çalışırım seni ama günlerce sevgili yolu gözlemekle geçen uykusuz gecelerin sebebi sen ol.
Yağmur ol. Bilmediğim sokakların müdavimi olduğum günlerde düş yollarıma. Çakır keyif söylemlerime gam düştüğü vakit geç yanaklarımdan usul usul. Yaşadığım kuraklıkların sebebi sadece sen ol. Dudaklarımın çatlayışına şahitlik yap ve arzu duyduğum gecelerin tek prensesi sen ol. Yanıp yanıp sönüşlerime aldırmadan vur tozlu pencere camına. Sonu başı belli olmayan bir şarkı ol kulaklarımda. Hüzün olsun içinde, aşk olsun, özlem olsun…
Benim ol. Minnacık bir tebessümün yeter inan hayatı ters düz edebilmem için. Sadece benim ol. Uçurumun kenarında çiçeklenen bir papatyanın rüzgârla beraber korkusuz savruluşları var üzerimde. Puslu bir gecede yalnızlığına sarılan bir köpeğin hayata duyduğu bağlılık var. Korku var, endişe var, hasret var mutluluğa karşı.
Tarifsizim son günlerde. Gel ve adımın tam karşılığı sen ol. Cebime yabancı gelen üç beş kuruş paranın mutlu edebileceği kalbin sahibi ol. Su ol, toprak ol, güneş ol… Bir neden yarat filizlenebilmem için bu kurak topraklarda. Bir savaş yarat tekdüze hayatları huzura çekebilmem için. Güneşin istediğim yerden doğmasını sağlayabilmem için gözlerime sinen umudun kaynağı sen ol. Öyle bir kandır ki beni dünyayı yerinden oynatabileceğimi sanayım gözlerine her bakışımda. Gurur yükleyeyim yürüyüşüme, bir işe yaramışlık yükleyeyim. Ve tüm söylediğin küçük şirin yalanlara rağmen içimde yarattığım kusursuz cennetin ilham kaynağı sen ol. Cennetim ol, geleceğim ol, sevdiğim ol…
akin ckrn
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.