- 1212 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SENİ SEVİYORUM.
Sabah olmuş yine ama o buna sevinsemi yoksa uyumaya devam edip yaşadıklarını tekrar yaşamamak için umursamamalımı bilemeden yatağa yine uzandı,ama içinden uyumak istesede olanlar aklına geldikçe yumruklarını sıkıyor avuçlarına tırnaklarının battığını hissediyor ama onun verdiği acı ,yaşadığı acıya göre fazla canını yakmıyordu,sıktıkca tırnaklarının derisini kesmeye etine indiğini hissediyor ama vazda geçmiyordu,acı! acaba bu acı ona bazı şeylerini unutturabilirmiydi,kimbilir ama bu acı şu anda yaşanıp geçecekti,ya diğeri onunla beraber devamlı aklında devamlı yaşamında ,onunla beraber ne yapsa hatırlanacak birşeydi,kalkmalıydı,uyumak içinden gelmediğinden ,uzandığı yerden kalmak için yeltendi ama hiçte hevesle bunu yapmamıştı ,bir yanıda yatmaktan yana ona baskıdaydı ama kalkmalıydı,en azından bir şeyler atıştırıp ,günlük işlerle zaman geçer , biraz daha rahatlamasını sağlayacağını düşündü,o anda canıda bir anda simit yemek,hemde şöyle sıcak sıcak yeni fırından çıkmış bir simit,yanında kaşar peyniri ,birde sıcacık çay ne iyi olur hemen heyecanla doğruldu,üstünü giyinip çıkmak lazımki,"anca gidersin "diye düşündü,bir an avuçlarına gitti gözleri aman allahım gerçekten’de tırnakları nasılda derisini kaldrmış ama acımıyor işte yine aklına düşmüştü,nerden bakıp gördüm şimdi yine aklıma getirdim şu meret olayı diye içinden geçirdi,boş ver gibisine başını sallayarak banyoya yöneldi bir an gözü aynaya takıldı,ne bu hal gözlerinin altı şiş ve yorgun bir görüntü aferin çok yakışmış diye içinden geçirdi bu halde dışarı çıkmak ,ama hayır pes etmeyecekti,canı simit yemek istiyor ,nedir yani, bir an aklından geçen bir şey "istiyorum ve yapacağım" dedi,simit yemek istiyorum,hızlı bir şekilde yüzünü yıkayıp askıdan havlusunu alıp yüzünü sildi,bir an yine aynaya gözü takıldı,sanki canlanmıştı kararlıydı yaa, dışarı çıkmaya ; işte bir adım öndeyim senden diye içinden geçirdi "seni evde oturtmayacağım bugün "diğer ses içinden onu destekler gibi cevap verdiğini hissederek hızlı bir şekilde tekrar odasına geçip üstünü giyinmeye başladı,ne giysem acaba düşüncesi oluşturmadan hızlı bir şekilde eline ne geçerse üstüne geçirdi,çantasını kontrol etti parasıda vardı tamam artık çıkabilirdi,anahtarı nerdeydi kapıya yöneldi oda üstünde takılı bir vaziyetteydi evet başarmak üzereydi işte çıkıp biraz kendini sevindirik yapacaktı ,,özgürlüğünü tattıracak simit yemek istemişti en azından istediğini yapıyordu ayakkabılarını çıkardı dolaptan,çeketini elini uzatmıştıki ,"hayırdır nereye "diye bir sesle irkildi,arkadaki ses ona tanıdık ve sevdiği insanın sesi ama o gitmemişmiydi,onu dün göndermişti hayatından çıktığını çok iyi biliyordu çünkü acısını sabaha kadar yaşamıştı,acaba hayalmi,yoksa rüyadamıyım diye kende kendine bir an düşünürken,"beni bırakıp gitmeyi düşünmüyorsun herhalde" aman allahım yine işte hayal değil o bu onun sesi diyerek döndü,karşısında vede dün geceki kıyafetiyle! gitmişti ama çok iyi hatırlıyordu,bitmişti ve artık olmuyordu hani,öyle söylemişti,ama karşısında hemde oda yeni kalkmış bellli bir anda kendini onun kollarına attı,"sen sen "diye hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştı,artık hiç bir şey onu tutamazdı o sevdiği, canı, aşkı yanındaydı onu çok seviyordu artık bunu biliyordu "sen "diye bildi sadece,"sen gitmemişmiydin" ,gittiğini ben görmüştüm hani olmuyordu yapamamıştın artık ,ne oldududa burdasın ama söylemek ,konuşmak istemiyordum,sadece onu hissetmek onun sıcaklığını hissetmek istiyordum,sadece "seni seviyorum" demek geldi ve ona sıkıca sarılmak .oda sadece şunu söyleyebilmişti" sus",sıkıca sarılı birhalde kalmak ve ona sarılırken sıcak simit yemek ama tek değil ve acı cekmeden onunla beraber.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.