- 5545 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BİR İLİŞKİ NEDEN BİTER?
BİR İLİŞKİ NEDEN BİTER?
Bir ilişki neden başlar? Sorununun cevabı aslında neden bittiğini de gösterir bize. İlk gördüğünde seni büyülemeyen ve âşık olmadan başladığın bir ilişki varsa aslında sen orda aşka değil ihtiyaç karşılamaya başlamışsın. Bu ihtiyaç bazen karşında sana ilgili bir yüz belki evine gittiğinde mutfakta bir sevgili bazen sarılıp güzel duygular hayal ettiğin gibi çoğaltılabilir. Yani ilişkiyi bitiren unsur, aslında başlama sebebinin kalkmasıdır ya da geçici olarak doldurulmasıdır.
ilişki başlarken her şey mucizevi görünür ve O yeryüzünde sana hediye edilen en güzel varlık olarak beyninde tasvir olunmaya başlar.Oysa gerçek aşkta bile bu kadar uçucu bir şey bulmak zordur.Çünkü gerçek aşk ile aşık olunmak için olunan aşıklık arasındaki fark büyüktür.Birisinin ihtiyacı bedenidir;diğerinin ihtiyacı kalbidir.Kalbin ihtiyacını gidermek gerçek aşktır.Diğeri de ‘’Aşkımızın sihri bozuldu.’’cümleleriyle bitirilen bedeni aşktır.O bedeni aşktır ki hemen başka birisine yönlendirilmek kolaydır.Bu başkasını aramak bazen o kadar çeşitli olur ki bir yemek bile olabilir;Çünkü amaç ihtiyacı gidermekse bu bedeni kavgada,yemeği yemek gezmek istersin.Bunlar olunca da bitirir,geri dönersin.
İlişki çıkar üzerine kurulup çıkarlar sağlandıktan sonra bittiğinde aynı zamanda bunun farkında olmadan aşık olduğunu zanneden bireylerin suçu birbirlerine atması ve aşkı suçlamaları kendi ruhsal dengesizliklerini kapatma çabasıdır. İşin kötü tarafı birey bunun farkında değildir genelde. Farkında olsa bile kabul etmek istemez. Çok basit bir ruhsal tatmin bile doyurulmuşsa, sinemaya gidip film izlenilmişse veya benzeri milyon durum gerçekleşmişse artık geriye bırakmak geliyor birbirlerini. Bu terk ediş ilişkinin neden başlandığını da bir tokat yemek kadar acı bir şekilde ortaya çıkar. Öyle bir birey ben neden başladım bu işe? Ne arıyordum bu insanda ve neden bıraktım bu insanı? Bana yeryüzünün en özel varlığı görünen bu insan neden bir hayvana, bir cadıya, bir düşüncesize dönüştü? İşte bu soruların cevabı da muhatabı da kendisidir.
YORUMLAR
GÜZEL ANLATMIŞSIN YÜREĞİNE SAĞLIK AMA KARŞILIKLI BİR YÜREK TİTREŞİMİ HİSSEDİLMELİDİR.BAZEN SEN SEVERSİN ÇARPILIRSIN ORTALIKTA ÇIKAR YOKTUR SENİN İÇİNDE AMA KARŞIDAKİ İNSAN SANA KARŞILIK VERİR VE ÇIKARLARI DOĞRULTUSUNDA İLİŞKİ DEVAM EDER BAZENSE HER İKİ TARAFIN ÇIKARLARI DOĞRULTUSUNDA İLİŞKİ BAŞLAR VE ÇIKARLAR ÇAKIŞTIĞI ZAMAN İLİŞKİ TEHDİT EDİLİR VE SONRASI MALUM ZATEN...AŞK DEMEK BİR İNSANIN KENDİSİNE VERDİĞİ DEĞERDİR O DEĞERİ SOMUT OLARAK GÖRMEK KOKLAMAK, ÖPMEK, OKŞAMAK İSTER.BAZEN AŞIK OLDUĞUMUZ KİŞİ BİZİM YALANCI AYNALARDA GÖRDÜKLERİMİZDEN İBARET OLUR ŞEKİL OLARAK BİZE ÇOK BENZER AMA RUH YOKTUR BU YÜZDEN DE İLİŞKİ ÇOK UZUN SÜRMEZ.BİR KAÇ AYLIK SÜREÇ SENİ O İNSANDAN SOĞUTABİLİR DE SIMSIKI BAĞLAYABİLİR DE ZAMAN ÇOK ÖNEMLİDİR BİR İLİŞKİDE...KUTLARIM ÜSTAD
MEHMET HATİP YILMAZ tarafından 8/17/2012 1:04:56 AM zamanında düzenlenmiştir.
Günümüzde bazı düşünceleri tekrar tekrar okumaya ve yorumlamaya gerek vardır.Düştüğümüz problemler aslında kazdığımız kuyuların kendisi oluyorsa soru ve cavaplar da bizde demektir.Hala cevaplara ulaşamayanlar saklananlardır.Bu yazı saklananlara yazılmış olup saklanmayanlara ise saklananları anlamak için kullanılabilir.