- 3335 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
**Bir dostluk olsun**
Nedir ? bu kin bu nefret nedir bu cehalet sanmayın ki hep böyle kalacak bir gün kement vururular hem diline hem yüreğine,neden insanlar bu kadar acımasız, neden dostun düşmanından farksız, neden kaybedince değerler anlaşılır, neden güçlü hep duygularla oynaşır? Bir parça ekmeğin peşinde kimselere muhtaç olmadan yaşamak için biz emekçi, emektar insanların alın teri nerde ne zaman görülecek .
Hayat o kadar acımazız ve hızlı ki insan, başı dönüp düşe biliyor ama çevremizde,yaşanmışlar insanın yaşamında ki salgıları azaltıyor. Aslında çok duygusalımdır .Ama bu duygusallığımı elimden aldılar.Onun için artık yok, bu düzene bu çarka ne saygım var ne de sevgim. Emekleri boşa giden bir insanın nasıl bir yaşama sevinci olabilir ki..Toplum olarak bizlerde kendimize düşen görevleri yapmalıyız.Her gün yeni bir haber her gün yeni bir moral bozukluğu çeteler, acımasız insanlar keyfe keder haksız yere kazanılan kara paralar ve bizler elinden emeği alınmış, yıllarca emek verip emekli olan ve karşılığında boş kalan elleri biz halen bu düzende dürüst vatandaş olarak çalışmaya devam ediyoruz. Eğer bir bilen varsa bizlere de öğretsin ki dürüst olup kaybedilen değerlerimizi nasıl geri alırız..
bir pazar sabahı denize karşı çektiğim bu resim deki kuş misali içimden geçenler düştü satırlarıma .. Tam ortasında yaşamın ve bir başına çaresizlik haksızlık sanırım ..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.