- 678 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Böyle Şerefsizlik Olamaz
Sabah haberlerde donup kaldım, yine neler oluyor bize o şerefsiz Amerikalılar gelince yine birileri kudurup saçma sapan işler yapıyorlar. Değerli bir profesörün evini arıyorlarmış. Oldu olacak Sakıp Sabancı’yıda mezardan çıkarın bu ne alaka diyeceksiniz; merhum Türkan Saylan Hanımafendiye güvendiği için kız çocuklarının okuması için servet bıraktı.
Size soruyorum başbakan bu ne aymazlık, bu ne kindir dönüp bir kendinize bakın.
PİR SULTAN ABDAL diyor ki; Cehennem dediğin yerde dal, odun yoktur, herkes ateşini kendi götürür.
YORUMLAR
Mahkemeler arama, gözaltı kararı aldılarsa vardır bir bildikleri elbette.Kirli işlere bulaşanlar cezalarını sonuna kadar çekmeli.Ülkenin yakasından ebediyyen düşmeli artık.
Kİmsenin yaptığı yanına kalmıyor artık ülkede, ne güzel.
Ayrıca suçsuz olanlar için de güzel bir aklanma fırsatı.
Şerefliyi de şerefsizi de ayıklayacak olan zaten yine mahkemelerdir.
Bakalım ne olcek..
profesörün evi aranmayacak diye bir kanun mu var...türkiyenin altını oymuşlar siz hala profesör,komutan gazeteci bilmem ne diye saygıda kusur etmiyorsunuz...herkes adalet önünde hesap verecek.suçlu oaln cezasını çekecek suçu olmayan aklanacak...neden kızıyorsunuz ki..
bir devletin başbakanına savcısına ya da muhalefetine bile dense aynı derecede şerefsiz demek kudurmuş demek için bu sayfada galeyana sebep olmaya çalışmak ne derece doğru acaba...kimseyi tahrik etmeyin burası hiç yeri değil.doğrunuz size kalsın.herkesin bir düşünecek beyni var.siz de canınızı sıkmayın hak yerini elbette bulacak