- 1971 Okunma
- 15 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
" Üzdünüz Beni Yıllar" şarkısını dinleyip de ağlamak pek de
doğru değil bana göre.Tamamen karamsarlık kokan dizeler.
İnsan,şarkıyı dinlediği zaman acılar içerisine yuvarlanmamalı.Şarkının sözleri kulağa hoş gelmeli ki insanın
içi açılsın.Etrafına daha pozitif bakabilsin.Canım kardeşim
bu tip şarkılarla göz yaşlarını dökmeye değmez.Sizin göz
yaşlarınız sevinç göz yaşları olmaya daha uygun...Saygılarımla efendim...
ah şimdi şu ıslak sokaklarda utanmadan çekinmeden yağmura ve hayatı daima güneşli olanlara inat koşsam,koşsam...duvarlara yasak sloganlar yazsam,benden başka kimsenin kahrolmayacağını bile bile kahrolsun vefasızlar diye bağırsam.pencereden bakan meraklı kadınlar deli sanıp perdeleri yüzüme çekse...rast gele zillere bassam...
ama hayır hiç bir yere gitmeyeceğim.bu ıslak pencerenin önünde bülent ersoyu dinleyecek sadece üzdünüz beni yıllar diyeceğim...
gözyaşları ruhu yıkıyor biliyormusunuz.tertemiz ediyor...bence ağlamak gülmekten çok daha güzel.kalbi yumuşatan,kederi yıkayan gözleri pırıl pırıl yapan gözyaşlarıdır.sen söyle bülent abla...bakma pencereden dışarı baktığıma.kulaklarım sende...
" Dertlerimi bilmediniz çektiğimi görmediniz
Bana fırsat vermediniz sayenizde yaşamadım yıllar
Çaresizlik oldunuz hep beni darda koydunuz hep
Yerden yere vurdunuz hep insafınız yokmu yıllar yıllar"
canım ya dün ben hiç giremedim nete..bi ara açtım ama yine başına oturamadım..bakamadım yani..yazını geçte olsa okudum...boğazıma düğümlendi her şey..üzdü bizi yıllar diyorum...evet doğmamayı yeğlerdim...doğmak elimizde olsaydı doğarmıydık ki...Allah bundan sonra güldürsün canım..Neşet ertaş tan ahhhhhhh yalan dünya yı dinle canım benim...benim için...sevgiler...
haklısınız fikret bey...ama ben çok iyi bilirim moral diye söylenen sözlerin asla amacına ulaşamadığını...siz ne hissediyorsanız,ya da hayat şartlarınız ne ise bunlar değişmedikçe güzel uyduruk sözlerin bir anlamı var mı bilemiyorum....
yine de haklısınız...ama o dediğinizi başarabilmek zor bence..
bülent ablam evet önceden öyleymiş.ne yapalım o onun problemi değil mi.ben şarkılara bakıyorum.allah için güzel de söylüyor yani:)
Mutsuzluk çok kötü bir şey....Keşke mutlu olabilsek ya da mutsuzluğumuzu gizleyip moral aşılayıcı sözler söyleyip birlikte eğlenebilsek...Yıllar öncesinde Bülent Ersoy'u ilk izlediğimde kızların ne kadar eğlendiğini ve onu omuzlarından indirmediklerini hatırlıyorum..(Yalnız o zaman erkekti tabii)
Fikret TEZAL tarafından 4/13/2009 10:35:54 AM zamanında düzenlenmiştir.
"ah şimdi şu ıslak sokaklarda utanmadan çekinmeden yağmura ve hayatı daima güneşli olanlara inat koşsam,koşsam...duvarlara yasak sloganlar yazsam,benden başka kimsenin kahrolmayacağını bile bile kahrolsun vefasızlar diye bağırsam.pencereden bakan meraklı kadınlar deli sanıp perdeleri yüzüme çekse...rast gele zillere bassam..."
Yukarıdaki satırlarınız sayısız insanın özlemini yansıtıyor.
Toplayıp anıları yılların saklı köşelerinden
Ve bağırabilseydik avaz avaz
Bozabilseydik suskunluğu
Belki de ...
dökülen birkaç dize olurdu dudaklarımızdan.
Yalnızlık tutuyor üşüyen ellerimi
Suskun çığlıkların sesi var kulaklarımda
Bir de görebilsen o acılı gözlerimi
Vefasız yıllara isyanım dudaklarımda
ve belki bir çılgınlık yapar ...
Koşar.. koşar.. koşardık yağmurlara inat
ve belki tutunur bir delice umuda
Güler.. güler.. gülerdik vefasız yıllara inat.
Haydi..... biraz da gülmeyi deneyin
saygılarla.
Bizi üzen yıllar değil ki ! yılların suçu ne ?..Annelerimiz ise dünyaya gelişimize sadece birer araç ve iyiki de onlar var....çevremizdekileri bir gözden geçirmek gerek ! gerekirse onları ve alışkanlıklarımızı değiştirmek gerek...rabbim üzülen yüreğinizi artık üzmesin,ağlayan gözlerinizi güldürsün inşallah..sağlıcakla kalın
HİCABİ ÇALIŞKAN tarafından 4/12/2009 10:19:22 PM zamanında düzenlenmiştir.